28 dec 2009, 23:50
Hej,
jeg har lige købt mit første fladskærms tv - et Sony KDL-32W5500.
Indtil videre er jeg godt tilfreds - kom fra en 28" et eller andet gammeldags tv (i farver
).
Dog er der nogle småting som jeg mener bør kunne rettes op på.
TTV:
Når der skiftes til denne forsvinder lyden i meget kort tid.
Jeg antager dette som en fejl/bug - ved ikke med jer andre, men det er da irreterende.
EPG:
Hvis denne skiftes direkte fra TV tilstand forsvinder lyd og billed. Hvis man så skifter tilbage til tv og hurtigt trykker på GUIDE knappen, bliver EPG vist med både lyd og billed i baggrunden.
Dette antager jeg som en fejl/bug - det vil jo være lidt rart at man stadig kunne høre udsendelsen mens der kigges i EPG.
Desuden ville det også være rart hvis man rent faktisk kunne lave fritekst søgning i EPG.
UR:
Jeg fik på et tidspunkt sat et mini digital ur nede i højre hjørne mens jeg så tv. Det er ikke det kæmpe store ur under AppliCast.
Er der nogen der kan forklarer hvordan jeg gjorde det?
Så vidt jeg kan se er den medfølgende firmware den nyeste (v 1.600EA).
Er der andre der har oplevet samme problemer og evt. har en løsning på det/dem?
Et lille tip til de yousee kunder, som er lige så uviden som jeg var.
Sorter kanalerne i en meget mere fornuftig rækkefølge:
Digital opsætning -> Digital programindstilling -> Aut. programindstilling -> Kabel:
Hurtig scanning
Netværks-ID: (Se netværks id på yousee https://web.yousee.dk/kanaloversigt/addressSearch).
På forhånd tak.
Mvh.
Stampe
jeg har lige købt mit første fladskærms tv - et Sony KDL-32W5500.
Indtil videre er jeg godt tilfreds - kom fra en 28" et eller andet gammeldags tv (i farver
Dog er der nogle småting som jeg mener bør kunne rettes op på.
TTV:
Når der skiftes til denne forsvinder lyden i meget kort tid.
Jeg antager dette som en fejl/bug - ved ikke med jer andre, men det er da irreterende.
EPG:
Hvis denne skiftes direkte fra TV tilstand forsvinder lyd og billed. Hvis man så skifter tilbage til tv og hurtigt trykker på GUIDE knappen, bliver EPG vist med både lyd og billed i baggrunden.
Dette antager jeg som en fejl/bug - det vil jo være lidt rart at man stadig kunne høre udsendelsen mens der kigges i EPG.
Desuden ville det også være rart hvis man rent faktisk kunne lave fritekst søgning i EPG.
UR:
Jeg fik på et tidspunkt sat et mini digital ur nede i højre hjørne mens jeg så tv. Det er ikke det kæmpe store ur under AppliCast.
Er der nogen der kan forklarer hvordan jeg gjorde det?
Så vidt jeg kan se er den medfølgende firmware den nyeste (v 1.600EA).
Er der andre der har oplevet samme problemer og evt. har en løsning på det/dem?
Et lille tip til de yousee kunder, som er lige så uviden som jeg var.
Sorter kanalerne i en meget mere fornuftig rækkefølge:
Digital opsætning -> Digital programindstilling -> Aut. programindstilling -> Kabel:
Hurtig scanning
Netværks-ID: (Se netværks id på yousee https://web.yousee.dk/kanaloversigt/addressSearch).
På forhånd tak.
Mvh.
Stampe