Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af klyde69
Kiko skrev:Har lige set at man kan købe denne DVD afspiller på nettet hos EL-giganten til 888,- kr................så er der vist overskud til at købe 20 GODE DVD-film også.
Når diverse forretninger lokker med tilbud så er det en god ide at bruge lidt tid på nettet så finder man oftest det billigere eller højst til :) samme pris...det har jeg erfaret.
Hej Kiko

Jeg har brugt mange timer på nettet, det gør jeg altid når jeg skal købe, og ja jeg så også man kunne få afspilleren til den nævnte pris i Elgiganten :) 2 ting ... prøv du at få fat i de tilbudsvarer de har, og prøv du at finde 20 BluRay film til ialt 910 kroner (45 kr. stykket) ;) ,for hvad skal man med dvd film når man køber Bluray afspiller ;;)
Af Kiko
Hej klyde.......jeg kender intet til at det er svært at få fat i varer online fra El-giganten,-skal måske lige orientere dig om at nævnte vare i expert er UDSOLGT,-det var heller ikke min mening at diskutere det,men udelukkende give et tip om at man kan få varen væsentligt billigere................der kan vel også stilles spørgsmåltegn ved om alle 20 dvd-film er relevante, for måske er der kun enkelte der er ok for den smag man har,men det er jo en hel anden hiatorie.