Log ind med sociale netværk
30 dec 2009, 15:57
Et godt bud vil være 50" og op, eftersom skærmen skal have en vis størrelse for at få optimal effekt. Men CES om en uges tid giver os mange flere svar.
cybamerc skrev:Jeg tror nu nok, at man kan få glæde af 3d på en mindre skærm, hvis man spiller videospil. Men der sidder man ofte også lige for skærmen og tættere end ved alm. tv-kigning.Mit gæt vil være at der ikke bive tale om "mindre" skærme til 3D.
Et godt bud vil være 50" og op, eftersom skærmen skal have en vis størrelse for at få optimal effekt. Men CES om en uges tid giver os mange flere svar.
30 dec 2009, 16:54
Qato skrev: Mit gæt vil være at der ikke bive tale om "mindre" skærme til 3D.Nvidias 3D Vision har fået gode anmeldelser, og det er trods alt de færreste PC-brugere, der har skærme på 50". Spil er noget helt andet end film, og jeg forventer da også, at det primært vil være spil, der kan drage nytte af 3d-teknologien.
Et godt bud vil være 50" og op, eftersom skærmen skal have en vis størrelse for at få optimal effekt.
30 dec 2009, 17:21
Jeg skal ikke nyde noget af OLED eller 3D TV for den sags skyld lige foreløbig.
Eneste grund til jeg kommenterede var, at formuleringen var noget uklar. Det lød som om man på længere sigt ville se udvikling af plasma skærme. Dette mener jeg ikke er rigtigt (og tror egentlig heller ikke det var sådan det skulle forstås). På sigt bliver det OLED, men ja, ikke nødvendigvis de første par generationer.
xcardman skrev:Er faktisk meget enig med Beobrian.Jamen det er jeg sådan set også. Jeg har en gang givet mig i kast med et førstegenerations produkt, det gør jeg ikke igen!
ligesom jeg ikke vil købe et 1. generations OLED skærm, skal jeg heller ikke have noget 3D i 2010.
3D hører til i biografen eller projektor. I hvertfald ikke på et lille 50 tommer som mit eget.
Jeg skal ikke nyde noget af OLED eller 3D TV for den sags skyld lige foreløbig.
Eneste grund til jeg kommenterede var, at formuleringen var noget uklar. Det lød som om man på længere sigt ville se udvikling af plasma skærme. Dette mener jeg ikke er rigtigt (og tror egentlig heller ikke det var sådan det skulle forstås). På sigt bliver det OLED, men ja, ikke nødvendigvis de første par generationer.
Panasonic P55VT60
Yamaha DSP-Z7
Oppo BDP-83SE
B&W XT-serie
Yamaha DSP-Z7
Oppo BDP-83SE
B&W XT-serie
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto