Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Peter VTEC
Haha ja så kunne man da ligeså godt hænge sit gamle billederørstv op..det var føtex der har et til 4999 kr.. køb den! ;)
Af lise84
ja så det lige... tror jeg tager et smut i frederiksberg centerets føtex i morgen og kigger på dyret ;-) ...
hmm og så kan man jo altid købe det og få det bragt til døren hvis det er i vinkel :-)
Af Peter VTEC
Det lyder som en god ide..ellers hvis du har bil kan det godt lige være i en lille 3 dørs civic og stadig plads til mig og en kammerat hehe :)

Men tror helt bestemt nok du skal blive glad for dit nye Panasonic Tv
Senest rettet af Peter VTEC 27 dec 2009, 22:18, rettet i alt 1 gang.
Af lise84
ha ha ha... nej ikke lige en ejer af en bil endnu (det må blive om 1 år når kandidaten er afleveret)... og ja så kan man jo også få det 500 kr billligere ved købet over nettet... :-) wuhuu
Af lise84
håber bare at man kan få føtex-sælgerne til at vise rigtige tv kanaler i stedet for alle deres film... ;-)
Af Peter VTEC
Hehe når du så skal have bil har jeg også et par gode forslag til dig der... ;)

Tror ikke føtex sælgere er til nogen hjælp alligevel, prøv at undgå dem istedet haha

Også se lige din indbakke Lise
Senest rettet af Peter VTEC 27 dec 2009, 22:45, rettet i alt 1 gang.
Af xcardman
Peter VTEC skrev:Hehe når du så skal have bil har jeg også et par gode forslag til dig der... ;)

Tror ikke føtex sælgere er til nogen hjælp alligevel, prøv at undgå dem istedet haha

Også se lige din indbakke
Ja køb en bmw M5 e39 som min og du bliver ikke skuffet.
kun over afgiften :D

Ja jeg tror heller ikke en 10xy eller s10 bliver meget billigere.
de ligger nogenlunde på samme pris sidste år, inden der kommer nye modeller. Men de bliver noget dyre
Af lise84
haa haa haa meget morsomt... det kunne være at jeg skulle tage imod det tilbud om nogle år... griner