Log ind med sociale netværk
27 dec 2009, 21:45
Haha ja så kunne man da ligeså godt hænge sit gamle billederørstv op..det var føtex der har et til 4999 kr.. køb den! 
Pioneer LX5090
27 dec 2009, 21:57
Det lyder som en god ide..ellers hvis du har bil kan det godt lige være i en lille 3 dørs civic og stadig plads til mig og en kammerat hehe 
Men tror helt bestemt nok du skal blive glad for dit nye Panasonic Tv
Men tror helt bestemt nok du skal blive glad for dit nye Panasonic Tv
Senest rettet af Peter VTEC 27 dec 2009, 22:18, rettet i alt 1 gang.
Pioneer LX5090
27 dec 2009, 22:06
Hehe når du så skal have bil har jeg også et par gode forslag til dig der...
Tror ikke føtex sælgere er til nogen hjælp alligevel, prøv at undgå dem istedet haha
Også se lige din indbakke Lise
Tror ikke føtex sælgere er til nogen hjælp alligevel, prøv at undgå dem istedet haha
Også se lige din indbakke Lise
Senest rettet af Peter VTEC 27 dec 2009, 22:45, rettet i alt 1 gang.
Pioneer LX5090
27 dec 2009, 22:30
kun over afgiften
Ja jeg tror heller ikke en 10xy eller s10 bliver meget billigere.
de ligger nogenlunde på samme pris sidste år, inden der kommer nye modeller. Men de bliver noget dyre
Peter VTEC skrev:Hehe når du så skal have bil har jeg også et par gode forslag til dig der...Ja køb en bmw M5 e39 som min og du bliver ikke skuffet.![]()
Også se lige din indbakke
kun over afgiften
Ja jeg tror heller ikke en 10xy eller s10 bliver meget billigere.
de ligger nogenlunde på samme pris sidste år, inden der kommer nye modeller. Men de bliver noget dyre
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto