Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Marqzen
Beklager :)

Jeps... Jeg afhentede mit kl. 18.

Alle undtagen mit (som jeg havde fået sat til side i morges) var udsolgt - selv deres demo.
Af kronholm
Marqzen skrev:Beklager :)

Jeps... Jeg afhentede mit kl. 18.

Alle undtagen mit (som jeg havde fået sat til side i morges) var udsolgt - selv deres demo.
Arhh, håber sgu stadig de har et enkelt derovre. Jeg fik det sat til side i formiddags. ;)
Af Marqzen
Jeg tvivler stærkt. Jeg kunne kun se én "sat til side seddel"... Men jeg håber for dig! :)
Af amarone
tjekkede li Sønderborg/Bilka - bare for en "sikkerheds skyld".
En G10 ku jo være rar (B
Men der stod den til 7.499.
Så ingen TV i dag :(
Brugeravatar
Af IT-Bruger
Jeg tror bare dette salg fra Bilka i Næstved viser hvor priserne komme til, at ligge omkring jule/nytår.
Så bare rolig. I der ikke nåede at finde et til de kr. 4.999.-....der kommer flere tilbud :D
Brugeravatar
Af IT-Bruger
Forresten så fik jeg ét lagt til side i Næstved men tror ikke interessen er til stede mere...er jo meget tilfreds med mit 37" PX81.
Hvis nogen skulle ha' interesse i at overtage det er det ok med mig...hvis de da stadig har det?
Af Søren69
IT-Bruger skrev:Forresten så fik jeg ét lagt til side i Næstved men tror ikke interessen er til stede mere...er jo meget tilfreds med mit 37" PX81.
Hvis nogen skulle ha' interesse i at overtage det er det ok med mig...hvis de da stadig har det?
IT Bruger, jeg har sendt dig en Privat Besked!
Af amarone
De har et par stykker nu i Sønderborg til 5.495 kr. - hvis nogen måtte ha`interesse i det (det er en pris, som de kun har sat i Bilka/Sønderborg fik jeg at vide :p )
Af 120015000388
Mange tak til amarone. 5499 er noget billigere end hvad man finder andre steder, så det var turen fra Århus værd...
Af AngryJazz
Ahhh pis også :( Købte min G10 for 6400 ½ time inden info'en om den anden pris kom her på siden...

Nå men de er jo nok udsolgte nu :((
Af yankee33
@ Angryjazz:

Hvor har du fundet din G10 til 6400? :)
Af AngryJazz
Fik en lokal Panasonic Forhandler ned i 6900 + fik et guld HDMI kabel med over i (500,-)
Af S.G
Jeg bestemte mig igår for et g10.
Havde ellers luret på x10´eren, men ville lige give bilka en chance.

Stod op kl 9 og ringede rundt til bilka forskellige steder i landet.
Startede ved Sønderborg og så ellers bare nord på.

Da jeg fik fat i Viborg, havde de et enkelt stående til 7500kr.

Jeg spurgte pænt om han ikke kunne matche prisen fra næstved til 4999kr. Der gik et par sekunder og han sagde jo! :)

Så kl 11 drønede jeg mod Viborg (er fra Odense) og hentede et stk spritnyt g10 til 4999kr ;)

Er lige kommet hjem med det efter en hård tur med kø med mere. Dertil væltede det halvt i et sving, så havde en lidt skidt smag i munden da jeg pakkede det ud.
Men er nu igang med at ligge dvb-c og HD kanaler ind på det :) Det ser ud til at det virker hvis ellers man ændrer sproget tli svensk....