Log ind med sociale netværk
29 nov 2009, 14:49
IT-Bruger skrev:Forresten så fik jeg ét lagt til side i Næstved men tror ikke interessen er til stede mere...er jo meget tilfreds med mit 37" PX81.IT Bruger, jeg har sendt dig en Privat Besked!
Hvis nogen skulle ha' interesse i at overtage det er det ok med mig...hvis de da stadig har det?
28 dec 2009, 22:07
Mange tak til amarone. 5499 er noget billigere end hvad man finder andre steder, så det var turen fra Århus værd...
29 dec 2009, 16:18
Jeg bestemte mig igår for et g10.
Havde ellers luret på x10´eren, men ville lige give bilka en chance.
Stod op kl 9 og ringede rundt til bilka forskellige steder i landet.
Startede ved Sønderborg og så ellers bare nord på.
Da jeg fik fat i Viborg, havde de et enkelt stående til 7500kr.
Jeg spurgte pænt om han ikke kunne matche prisen fra næstved til 4999kr. Der gik et par sekunder og han sagde jo!
Så kl 11 drønede jeg mod Viborg (er fra Odense) og hentede et stk spritnyt g10 til 4999kr
Er lige kommet hjem med det efter en hård tur med kø med mere. Dertil væltede det halvt i et sving, så havde en lidt skidt smag i munden da jeg pakkede det ud.
Men er nu igang med at ligge dvb-c og HD kanaler ind på det
Det ser ud til at det virker hvis ellers man ændrer sproget tli svensk....
Havde ellers luret på x10´eren, men ville lige give bilka en chance.
Stod op kl 9 og ringede rundt til bilka forskellige steder i landet.
Startede ved Sønderborg og så ellers bare nord på.
Da jeg fik fat i Viborg, havde de et enkelt stående til 7500kr.
Jeg spurgte pænt om han ikke kunne matche prisen fra næstved til 4999kr. Der gik et par sekunder og han sagde jo!
Så kl 11 drønede jeg mod Viborg (er fra Odense) og hentede et stk spritnyt g10 til 4999kr
Er lige kommet hjem med det efter en hård tur med kø med mere. Dertil væltede det halvt i et sving, så havde en lidt skidt smag i munden da jeg pakkede det ud.
Men er nu igang med at ligge dvb-c og HD kanaler ind på det
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto