10 dec 2009, 16:18
Købte min første plasma i tirsdags. Det skulle være G10'eren for den fik en fin kritik af Flatpanels og mange andre.
Forventningerne er store.
men men men. De analoge signaler ligner noget der er l...
Digitale og HD ser knaldgodt ud.
Havde før et Samsung LE32R51 og der var de analoge signaler stort set lige så gode som de alm. digitale signaler, dvs. rigtig gode.
Så skuffelsen er stor lige nu.
Men gør jeg mon noget forkert ?
Der var ikke mulighed for at se analoge signaler ved forhandleren, men flatpanels havde rost G10 for at vise fine analoge signaler !! Så jeg tog chancen.
Har også kalibreret efter Flatpanels retningslinier i testen. Det blev bare værre, så jeg lavede min egen 'husmandskalibrering' indtil jeg får fat i mine udlånte DVD'ere med kalibreringsbilleder på.
Har alle i gode folk herinde nogle gode ideer ?

Forventningerne er store.
men men men. De analoge signaler ligner noget der er l...
Digitale og HD ser knaldgodt ud.
Havde før et Samsung LE32R51 og der var de analoge signaler stort set lige så gode som de alm. digitale signaler, dvs. rigtig gode.
Så skuffelsen er stor lige nu.
Men gør jeg mon noget forkert ?
Der var ikke mulighed for at se analoge signaler ved forhandleren, men flatpanels havde rost G10 for at vise fine analoge signaler !! Så jeg tog chancen.
Har også kalibreret efter Flatpanels retningslinier i testen. Det blev bare værre, så jeg lavede min egen 'husmandskalibrering' indtil jeg får fat i mine udlånte DVD'ere med kalibreringsbilleder på.
Har alle i gode folk herinde nogle gode ideer ?