Log ind med sociale netværk

10 dec 2009, 13:11

Det største problem efter min mening er at de parallelimporterede ikke er omfattet af den danske 100% pixel garanti.
Derfor ville jeg til hver en tid vælge en dansk model, når nu prisforskellen ikke er større og i proshps tilfælde er den samme.

jacob586 skrev:Jeg hjalp min lillebror med at købe det og kontaktede i den forbindelse de forskellige butikker. Selv om der står dansk manual er det ikke sikkert at det er en dansk model.Tucker skrev: Hvis du vil købe den på nettet, skal du gå efter en af dem der sælger den danske model: Proshop, Wupti(Kun sl8000) eller Justbuyit.Hvordan ser du at de sælger den danske model? Hvad er der galt med den parallelimporterede?
Held og lykke med købet
Det største problem efter min mening er at de parallelimporterede ikke er omfattet af den danske 100% pixel garanti.
Derfor ville jeg til hver en tid vælge en dansk model, når nu prisforskellen ikke er større og i proshps tilfælde er den samme.
									  10 dec 2009, 13:53

Så har jeg annuleret handlen, og har istedet købt en SL8500 hos Proshop, Glæder mig meget til at modtage den.  

Tusind tak for hjælpen! Det er dejligt med lidt hjælp, når man er helt grøn på området.
Jeg er nu på udkig efter efter en blu-ray afspiller. Hvilken afspiller vil I anbefale til denne skærm? Bør jeg holde mig til LG's afspillere?

Tusind tak for hjælpen! Det er dejligt med lidt hjælp, når man er helt grøn på området.
Jeg er nu på udkig efter efter en blu-ray afspiller. Hvilken afspiller vil I anbefale til denne skærm? Bør jeg holde mig til LG's afspillere?
									  10 dec 2009, 14:34

Med hensyn til glasfronten og skær, så var der ingen problemer, men, men men, den stod med ryggen til vinduet og det var mørkt i lokalet. Kunne forestille mig at det er det samme som på dybdeskærme såsom B&O

Czuba skrev:Hvordan synes du at den klarer sort med glasfronten?Oplevede ikke problemer med sort og glasfronten. Mit utrænede øje syntes at sort stod super godt på det.
Og hvordan med genskin?
Med hensyn til glasfronten og skær, så var der ingen problemer, men, men men, den stod med ryggen til vinduet og det var mørkt i lokalet. Kunne forestille mig at det er det samme som på dybdeskærme såsom B&O
									  22 dec 2009, 18:43

Håber det hjalp lidt og tillykke med dit tv 

LeaKHansen skrev:Så har jeg annuleret handlen, og har istedet købt en SL8500 hos Proshop, Glæder mig meget til at modtage den.Ved ikke meget om blu-ray afspillere, men har selv en ps3 og den kan da anbefales. Så får du ligesom lidt flere muligheder til en fornuftig pris.
Håber det hjalp lidt og tillykke med dit tv

08 jan 2010, 17:15

LeaKHansen skrev:Jeg er nu på udkig efter efter en blu-ray afspiller. Hvilken afspiller vil I anbefale til denne skærm? Bør jeg holde mig til LG's afspillere?Du kan jo blive ved LG og købe en LG390'er. Den formelig vælter sig i gode anmeldelser - fx cnet.com, trustedreviews.com, m.m.fl.
Stefan

Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto