Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

SÅ flyttede min sambo sammen med sin kæreste, og hun tog både tv og DVD med sig. Så NU går den ikke længere... jeg må ud og købe mig en fladskærm! Og når det nu endelig skal være, skal det saft sus'eme også være den helt rigtige skærm. Problemer er bare, at jeg ikke har en DYT forstand på fladskærme, DVD-afspillere, surround-lyd ect.

Hvor/hvordan skal jeg starte jagten på mit nye tv? Jeg vil være meget taknemmelig for lidt råd og vejledning, og håber at der er en af jer, der har tid og lyst til at hjælpe mig lidt :)

Jeg tænker, at det skal koste omkring 7000 kr.

Mvh. Lea

P.s. Jeg bor i København :)
Af LeaKHansen
Tak for linket.

Jeg tror allerede jeg har besluttet mig for en LG 50PS8000.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er også en køn skærm til en utrolig god pris. Vores største anke er, at den er lidt følsom overfor retention, men det er ikke nødvendigvis et problem hvis man blot er opmærksom på det.
Af hdmi
yakken skrev:Det er også en køn skærm til en utrolig god pris. Vores største anke er, at den er lidt følsom overfor retention, men det er ikke nødvendigvis et problem hvis man blot er opmærksom på det.
KØN SKÆRM ;) :)
Af Mons
hdmi skrev:
yakken skrev:Det er også en køn skærm til en utrolig god pris. Vores største anke er, at den er lidt følsom overfor retention, men det er ikke nødvendigvis et problem hvis man blot er opmærksom på det.
KØN SKÆRM ;) :)
Ja, det ord sprang da også lige i mine øjne.. :D
Det er ikke så tit man hører det ord blive brugt længere - og så om en fladskærm...

Men når alt kommer til alt, kan jeg da kun bifalde, at man her på Flatpanels værner om det gode danske sprog! ;)
Af LeaKHansen
Hej igen

Jeg har lige været i el-giganten, og har reserveret et TV (mod depositum på 1500 kr). Det er dog en LG 42LH5000 og ikke en SL8000 som jeg egentligt var på udkig efter. Det var det tv som jeg bedst syntes om, da jeg stod i butikken. SL'en hang slet ikke i butikken.

Nå, men med TV, tryghedsaftale, levering, installering og LG Home cinema system skal jeg slippe med 14.691 dkk, hvilket jeg synes er ret dyrt.

Hvad mener I?

Hvad er forskellen på LH5000 og SL8000 modellen??

Selve TV'et koster 9.999 kkr.

Jeg synes slet ikke jeg kan finde noget om tv'et her på forummet, så er det helt tilbage til 2007 og her nævnes der nogle helt andre priser!

:-/
Af LeaKHansen
Hmm.. på pricerunner finder man samme skærm til 6500 kr.
Af BrianH
Hvorfor går du i en butik efter noget bestemt, og køber noget du ikke ved hvad er, bare fordi de ikke har hvad du ville have??

LG 42LH5000 er en LCD skærm af tvivlsom kvalitet, der står i 6500,- i de fleste butikker.
Aflys handlen, og køb det du gik efter
Af LeaKHansen
Ja, det var heller ikke smart, men jeg kom til at snakke med en ung sælger, der selvfølgelig talte godt for denne skærm. Jeg har været i flere butikker og har endnu ikke fundet den skærm som jeg oprindeligt gik efter. Jeg har heller ikke bil, så det er lidt besværligt for mig at komme rundt, så det var nok lidt fristende bare at slå til, så jeg snart kan få mig em skærm igen :)

Tak for hjælpen, jeg aflyser handlen idag.
Af Tucker
Min lillebror har lige købt SL8500(SL8500 er den samme som SL8000 af indmad, det er kun fronten der er anderledes.) igennem proshop.dk til 8000,-
Jeg var hjemme hos ham i går og se fodbold, som er det jeg ser som fladskærmenes svageste led. Det så simpelthen fantastisk ud og skærmen var rigtig køn ;) vi så også dvd og spillede ps3, det stod virkeligt godt.
Jeg kan kraftigt anbefale den skærm, men vigtigere endnu, så har den også fået en rigtig god anmeldelse her på siden;-)

Fronten på SL8500 minder om SL9000, når nu du ikke kan se den i elgiganten.

Hvis du vil købe den på nettet, skal du gå efter en af dem der sælger den danske model: Proshop, Wupti(Kun sl8000) eller Justbuyit.

Held og lykke med købet
Af Mons
Ja, de ka' nogle tricks - de sælgere.. ;)

Men jeg havde da også aflyst handelen, og købt den oprindelige skærm!!

Held og lykke..
Af jamo
Min lillebror har lige købt SL8500(SL8500 er den samme som SL8000 af indmad, det er kun fronten der er anderledes.) igennem proshop.dk til 8000,-
Jeg var hjemme hos ham i går og se fodbold, som er det jeg ser som fladskærmenes svageste led. Det så simpelthen fantastisk ud og skærmen var rigtig køn vi så også dvd og spillede ps3, det stod virkeligt godt.
Jeg kan kraftigt anbefale den skærm, men vigtigere endnu, så har den også fået en rigtig god anmeldelse her på siden.

Man mener at TVét kan have problemmer med betragtningsvinkel ifm. sort.
kan du fortælle os om der er problemmer med betragtningsvinkel på TVét.
Af jacob586
Tucker skrev: Hvis du vil købe den på nettet, skal du gå efter en af dem der sælger den danske model: Proshop, Wupti(Kun sl8000) eller Justbuyit.

Held og lykke med købet
Hvordan ser du at de sælger den danske model? Hvad er der galt med den parallelimporterede?