JENC skrev:SLL skrev:
Det med skævheden foden kikker jeg lige en ekstra gang på. Måske man selv kan rette den lidt i fodbeslaget. Det er jo kun nogle millimeter den synker i venstre side.
Min var også skæv i foden og hældte også ned i venstre side. Jeg vidste dog den skulle op at hænge, hvilket den er kommet. Men foden er lidt "løselig", jeg kunne også tippe den ned til højre ved at trykke lidt på den.
Havde jeg skulle have beholdt den på fod, ville jeg have løftet den af foden igen. Lagt en spændeskive, eller andet lignende, i venstre side af samlingen af foden, og forhåbentlig havde fået den i vatter på den måde.
Jamen dog, jeg troede kun jeg havde været uheldig med foden :-)
Jeg forsøgte, at presse skærmen lidt ned i højre siden (de cirka 3mm den er for langt ned i venstre side,) ved at løsne de 4 skruer der holder den på plads i foden. Men det hjalp ingenting, den er stadig skæv. Men jeg kunne selvfølgelig også købe et vægbeslag til den, og hænge den op som jer. En beslag som kan trækkes ud fra væggen og drejes til siderne. Men det selvfølgelig kun hvis jeg beholder TVet.
@noxity, yes til 8kilo er TVet ganske godt, hvis det ikke var for de (undskyld udtrykket) satans synsvinkler

Men skal dreje TV'et hele tiden, alt afhængig af hvor man der er i stuen. Når jeg er der selv, kan jeg dreje det direkte mod mig. Når folk er spredt i stuen er jeg nød til, at drej det så alle folk får deres "bid af kagen", og ikke mister for meget sort niveau og dybde.
Men det bliver selvfølgelig ikke bedre af, at jeg gik far en super godt Philips 32" CRT TV, og så til Samsung'en.
I går aftes var samtlige kanaler Yousee tilbyder (inkl. alle HD kanaler, vel omkring 80-100 kanaler) lukket op hos mig?! Jeg aner ikke hvorfor, men de er alle væk igen i dag. Men for pokker nogle lækre HD billeder. WildHD, Kanal5HD, AnimalPlanatHD + en masse andre i 1080i så fantastisk ud på Samsung'en. Jeg har aldrig set nogen flottere TV billeder før. Jeg glæder mig til den dag, hvor alle stationer sender HD signaler ud, det bliver vildt :-)
Jeg så håndbold i dag, og skulle jo tjekke 200hz delen på TVet. Normalt står den til "standard" hos mig. Men i håndboldkampen måtte jeg sætted den til "rolig". Ellers hakkede billedet en lille smule når det panorerede hurtige for at følge bolden. Det samme skete ved ski styrtløb, hvor billedet også hakker en lille smule ved hurtig panorering.
Har i langt mærke til nogen udsendelser som kræver meget af 200hz delen?
SLL
SLL
P5K deluxe, Q6600, Geforce 8800GTS 640mb, 4GB ram, XP pro, Dell 2007FP, Dell U2410, Philips 32" pw8717 CRT TV, Samsung LE40C755