05 dec 2009, 12:58
Er der nogle steder man kan betale sig fra at få sat sin lintronic boks op?
stengård skrev:nu er der en del måder at definere ikke billigt på - men har du et bud - tror du det ligger omkring 1000 kr ???Nu kan jeg kun tale for mig selv, men: Jeg har ikke erfaring med Lintronic og tilbyder det som udgangspunkt ikke p.t. (hvis efterspørgslen dukker op vil jeg overveje det), men du får ikke lavet ret meget for 1000,-. Det er/kan være ret tidskrævende at programmere fjernbetjeninger. Jeg tager normalt 2500,- inkl. kørsel (det skal gøres på stedet, eller i hvert fald færdiggøres på stedet for at kontrollere at alt virker da der groft sagt ikke findes to systemer der er ens) for at programmere en fjernbetjening i ikke alt for avancerede systemer, og det er ikke altid det er en god forretning for mig i forhold til tidsforbruget.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.