27 nov 2009, 08:58
CrazyA skrev: Lige mine ord. Igår blev jeg endelig klar over, hvad der menes når man herinde snakker om et godt/perfekt billed.Sådan er det, der er folk herinde der er så besatte af det "korrekte" billede, hvor der er skruet helt ned for alting, at det er blevet helt religiøst for dem.
Nu håber jeg så ikke at jeg bliver sablet ned ned, når jeg nu siger. At sådan bryder jeg mig ikke om at se billedet på mit TV, personligt syntes jeg at det ser mat og kedeligt ud, selvom det selvfølgelig ser meget naturligt ud.
Men sådan er vi mennesker jo heldigvis så forskellige![]()
For mit vedkommende er et godt billed, når det står knivskarpt, flotte farver (uden at være overmættet), det må også gerne lyse lidt op og til sidst detaljerne, her tænker jeg mest på nuancerne i mørke scener (Shadowdetail)
Så for mit vedkommende gælder nu, at jeg selvfølgelig vil bruge denne fremragende side, til at læse anmeldelser omkring TV + og - features samt brugernes erfaringer omkring en evt. Interessant model. Derefter vil jeg så smutte ned til den lokale TV pusher, og lade mine egne øjne afgøre om det er et godt billed eller ej. Det kan også være det bliver dem omvendte rækkefølge (Først se tv´t derefter læse brugererfaringer)
Håber ikke jeg har trådt nogle over tæerne med dette indlæg, men ville blot poientere, at det ikke er os alle der foretrækker det perfekte/naturlige billed.
Ha en god weekend allesammen.