24 nov 2009, 15:16
Jeg er en meget kræsen mand eller lad os kalde det kvalitetsbevidst jeg er egentligt også realist er godt klar over at man bliver nødt til at gå på kompromis i en eller anden forstand men alligevel søger jeg det optimale tv for mig .. Jeg er således på fladskærm nummer 6 inden for de sidste 36 mdr og er ved at være lidt træt af at skifte skærm ...
har haft følgende mærker Samsung , LG , Sony , Panasonic & Pioneer
det har været topmodellerne inden for LCD nuværende tv er Panasonic 50V10E
Tv'et er udemærket bortset fra til computer der kommer det ikke i nærheden af LCD hvilket der jo så også er en grund til da det er plasma.
Jeg er fuldstændig ligeglad med prisen dog gider jeg ikke noget parallelimport. Det skal kunne købes herhjemme
Har kigget på følgende modeller :
Sony X4500 ( Den nye kommer først til feb. selvom den skulle være merkant bedre så tror jeg ikke jeg kan vente så længe. )
Toshiba Regza SV 46 ( Kan ikke rigtigt finde så meget info om dette tv )
Jeg er ikke tilhænger af samsung panelerne er fine nok men deres elektronik har jeg aldrig været tilhænger af for slet ikke at tale om deres software..
Hjælp mig
har haft følgende mærker Samsung , LG , Sony , Panasonic & Pioneer
det har været topmodellerne inden for LCD nuværende tv er Panasonic 50V10E
Tv'et er udemærket bortset fra til computer der kommer det ikke i nærheden af LCD hvilket der jo så også er en grund til da det er plasma.
Jeg er fuldstændig ligeglad med prisen dog gider jeg ikke noget parallelimport. Det skal kunne købes herhjemme
Har kigget på følgende modeller :
Sony X4500 ( Den nye kommer først til feb. selvom den skulle være merkant bedre så tror jeg ikke jeg kan vente så længe. )
Toshiba Regza SV 46 ( Kan ikke rigtigt finde så meget info om dette tv )
Jeg er ikke tilhænger af samsung panelerne er fine nok men deres elektronik har jeg aldrig været tilhænger af for slet ikke at tale om deres software..
Hjælp mig