06 nov 2009, 18:02
Vil bare sige tak, håber jeg.
Har lige bestilt tv'et i NB radio sådan lige knap 10 kg
Spurgte på et tidspunkt om jeg skulle vælge 42V10 eller det større 46G10
Var noget i tvivl. Men omkrig 2 kg mere, gjorde udslaget. (fruen sagde 10 kg, ikke mere) Og så var det ligesom uddebatteret.
Nu håber jeg bare jeg bliver glad. Har set plasma og lcd flere steder, det der har slået mig, er at man ikke skal bevæge sig ret langt ud til siden (betragtningsvinklen) før lcd'erne taber de gode farver. Lige for er en lcd faktisk nogenlunde ok. W5500 mod G10. G10 vandt krigen, selv fruen der er noget skeptisk over det her tv noget, var ikke i tvivl det skal være det der. Vi har også set V10 v G10. V10 var ikke meget bedre. Begge tv var indstillet til noget nær bedste billede jf. sælger.
Noget jeg skal være opmærksom på når jeg nu modtager monstret om nogen dage
Rasmus indstillinger er de OK som udgangspunkt?
hvilke Firmware bør der være på tv'et?
Har lige bestilt tv'et i NB radio sådan lige knap 10 kg
Spurgte på et tidspunkt om jeg skulle vælge 42V10 eller det større 46G10
Nu håber jeg bare jeg bliver glad. Har set plasma og lcd flere steder, det der har slået mig, er at man ikke skal bevæge sig ret langt ud til siden (betragtningsvinklen) før lcd'erne taber de gode farver. Lige for er en lcd faktisk nogenlunde ok. W5500 mod G10. G10 vandt krigen, selv fruen der er noget skeptisk over det her tv noget, var ikke i tvivl det skal være det der. Vi har også set V10 v G10. V10 var ikke meget bedre. Begge tv var indstillet til noget nær bedste billede jf. sælger.
Noget jeg skal være opmærksom på når jeg nu modtager monstret om nogen dage
Rasmus indstillinger er de OK som udgangspunkt?
hvilke Firmware bør der være på tv'et?