Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Supergris
Vist noget med, du skal indstille din DVB-C tuner til landekode Sverige eller Finland. Kan ikke huske hvilken, men mener emnet har været oppe før, så prøv at søge i Forummet!!!
Af therunemeister
Har selvfølgeligt gjort alt det. Det virkede på mit G10 som blev afhentet imorges, så det kan næsten kun være noget indstillingsværk på fjernsynet selv.
Af therunemeister
Er der nogen det ved om netværks id'et er specifikt for regionen, eller om det altid bare skal stå på '0'? Synes efterhånden at jeg har prøvet alt med tv'et finder ingen DTV kanaler. Jeg ved at signalet er der, og at CAM modul og kort fungerer da det virkede på Pana G10, og genkendes korrekt af PS8000
Af therunemeister
Det er naturligvis seneste software version. Ellers kunne man ikke indtaste oplysningerne fra stofa som nævnt.

Jeg er dog kommet et langt skridt videre. Hvis jeg fjerner CAM modulet finder tv'et alle 150+ digitale kanaler, og jeg kan se de gratis DTV kanaler. Så snart jeg isætter CAM modulet forsvinder billedet, og der står 'intet signal'. Kan simpelthen ikke forstå det. Tv'et genkender det som et Iderto kort, og selve chipkortet er isat korrekt. Nogen ideer?