Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Troelz
ps8000update.epk = 19,4 MB (20.359.852 byte)
og
LG_PS8000_firmware_v3.20.rar = 18,6 MB (19.516.375 byte)

så problemet skulle ikke ligge der?

Venter stadig på at teknikeren skriver her...
Af Tommy_J
Hejsa

Jeg har skrevet en PM til dig, omkring jeg skal bruge dit TLf. nummer, da jeg ikke regnede med at du ville skrive det her.

Så vil jeg kontakte dig dirkete pr. tlf.

Mvh.
Tommy Jensen
LG Tekniker
LG support: 80885758
Af Alfa
Har købt et LG 50PS8000 for ca. 3 uger siden. På LG's hjemmeside fremgår, at der er både DVB-T og DVB-C tuner indbygget. Jeg har endvidere spurgt hos leverandøren om tv'et kunne tage Boxer tv, da dette var en forudsætning for at jeg ville købe det. Det bekræftede de, men hvordan kan man selv tjekke det, hvis man ikke lige har Boxer p.t.?
tv'et er med garanti parallelimporteret måske fra GB eller Polen. Softwareversion er 03.17.00.
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Boxer er jo DVB-T så det burde virke fint.
Af Alfa
Hmm, ja, men hvordan tjekke det? Der er jo noget med, at mpeg 4 ikke altid er det samme afhængig af, hvilket land det er kodet til.
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Hmm - LG 50PS7000 (8000'erens lillebror) og LG 60PS8000 er godkendt af Boxer, så mon ikke også LG 50PS8000'eren snart bliver det ...

I øvrigt har du vel 14 dages fortrydelsesret hvis du bestiller Boxer, så kan du jo se om det virker eller ej.

Jeg kan heller ikke forestille mig at LG skulle have inkluderet dansk menu osv. i dette tv hvis det alligevel ikke skulle opfylde alle de danske standarder.
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Nå, jeg havde jo store problemer med image retention på mit LG 50PS8000, og Cinemagic mente at det berettigede til en RMA-sag. Jeg sendte så tv'et ind, men ak: I fredags fik jeg besked på at deres værksted ikke kunne finde et problem. Så nu ser det ud til at jeg må leve med det og betale for at få sendt tv'et frem og tilbage. Jeg synes stadig at 8-10 timer er meget længe at vente på at et kanallogo forsvinder !:(
Af TYBO
jeg oplever det samme på mit.
Når sønnike har haft Disney XD kørende på TVet en hel dag (Med reklamer hvor XD logoet ikke er der) så er den brændt så meget fast at der kan gå 3 dage før det forsvinder igen.

Det skal lige siges at det ikke genere mig voldsomt da det er svært at få øje på på afstand
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Hvad er i øvrigt seneste firmwareversion - min er 3.20.

Jeg har stadig problemer med at lyden ikke er synkron med billedet når jeg sender den ud via det optiske kabel. Måske en firmwareopdatering kunne rette dette? Alternativt, hvordan går man ind i servicemenuen?
Af Zinedine
Helt ny på siden og 1. indlæg

På mange af mine digitale kanaler, (der blev fundet 183 stk. :s ) står der "intet cl-modul". Hvad skyldes det? betyder det bare, at vi ikke har den kanal i vores yoysee pakke, eller???

Lige et spørgsmål mere, i starten af opsætningen, da jeg valgte kabel, i stedet for antenne, da var det ikke muligt at hakke noget flueben af, så nu har den lavet en auto-søgning efter kanaler, kan jeg ændre rækkefølgen på disse?

Hilsen Dan