22 sep 2009, 19:13
Har nu bestemt mig for, langt om længe, endeligt at skulle købe min første fladskærm. Har læst en del rundt omkring, og er nok kommet frem til, at G10 er noget af bedste lige p.t., så er til at betale sig fra. Har dog også læst rigtig mange steder at den tidligere serie fra Panasonic PX80'eren skulle være rigtig god.
Mit spørgsmål er så, hvordan de er i forhold til hinanden? Brugtpriser, kan PX'eren fåes til knap 4000,-. G10'eren kan fåes til ca. 7000 eller nypris 7659,-. Men er G10'eren virkelig de 3600,- ekstra værd?
Det jeg skal bruge den til er hovedsagligt film og Xbox. En smule tv selvfølgelig også, men det er ved at være minimalt.
Tv'et bliver 90% tiden brugt i temmelig mørk stue (forstået på den måde, at der er ingen sol eller kunstig lys der går i skærmen).
Er der andre mærker der er værd at overveje, er jeg selvfølgelig åben for det.
På forhånd mange tak.
Mit spørgsmål er så, hvordan de er i forhold til hinanden? Brugtpriser, kan PX'eren fåes til knap 4000,-. G10'eren kan fåes til ca. 7000 eller nypris 7659,-. Men er G10'eren virkelig de 3600,- ekstra værd?
Det jeg skal bruge den til er hovedsagligt film og Xbox. En smule tv selvfølgelig også, men det er ved at være minimalt.
Tv'et bliver 90% tiden brugt i temmelig mørk stue (forstået på den måde, at der er ingen sol eller kunstig lys der går i skærmen).
Er der andre mærker der er værd at overveje, er jeg selvfølgelig åben for det.
På forhånd mange tak.