Log ind med sociale netværk
07 sep 2009, 10:34
goddag smasung
jeg har netop købt et 855 fjernsyn, og vil gerne kunne se film på det, men hver gang jeg prøver at afspille en film, skriver den bare at jeg ikke kan. det er mkv og iso filer jeg har prøvet med.
og hvornår vil en opdatering komme til dette fjernsyn?
jeg har netop købt et 855 fjernsyn, og vil gerne kunne se film på det, men hver gang jeg prøver at afspille en film, skriver den bare at jeg ikke kan. det er mkv og iso filer jeg har prøvet med.
10 sep 2009, 13:13
Hey samsungdk!
Jeg har et Le46a866 tv, har lige opdateret til seneste software opdatering gennem USB stick. Dog irriterer det mig at mit TV stadig ikke kan læse undertekst filer (nærmere betegnet *.srt)selvom filen bliver lagt ´på præcis samme filnavn som videoen.
En kammerat har lige købt et andet nyt 50" Samsung tv, modellen kan jeg ikke huske, den kan gøre tricket.
Kan du sige mig om der kommer en update så min også kan?
Jeg har et Le46a866 tv, har lige opdateret til seneste software opdatering gennem USB stick. Dog irriterer det mig at mit TV stadig ikke kan læse undertekst filer (nærmere betegnet *.srt)selvom filen bliver lagt ´på præcis samme filnavn som videoen.
En kammerat har lige købt et andet nyt 50" Samsung tv, modellen kan jeg ikke huske, den kan gøre tricket.
10 sep 2009, 22:47
@ samsungdk
Ikke for at jokke i det, men nu bliver der skrevet at der kommer et B9000 model.
http://www.ue46b9000.co.uk/samsung-ue46b9000-announced
Men det skulle komme her i efteråret. Er der hørt noget og kan man så forvente at Samsung har ordnet det med sløret på skærmen.
Ikke for at jokke i det, men nu bliver der skrevet at der kommer et B9000 model.
http://www.ue46b9000.co.uk/samsung-ue46b9000-announced
Men det skulle komme her i efteråret. Er der hørt noget og kan man så forvente at Samsung har ordnet det med sløret på skærmen.
21 sep 2009, 22:46
Send mig en mail med din mail adresses så sender jeg den gerne til dig.
Samsung DK
bubbermor skrev:Hvad forskel er der på UE 40B 7070 og UE 40B 8050 ?? UE 40B 7070 skulle der være en del slør på er det korrekt ?? Ved at det ene er på 100 hz og det andet på 200 hz og så er det vel også fodens farve der er forskel på ?? Mere ? andet end prisen.wx hvad står det for?? ved at der skal stå xxe tilsidst for det danske marked.Har rendt rundt i div. forretninger for at se UE 40 B 8050...men det er ikke lykkedes for mig endnu at finde et sted hvor man kan se det live :-(( Skal man bruge SAMSUNGS USB stiks eller kan man bruge alle ?? Skal man tilkøbe noget til ?? Skal stå på fod og vi har canal digital. Har så svært ved at vælge. På forhånd TAkHej
Send mig en mail med din mail adresses så sender jeg den gerne til dig.
Samsung DK
21 sep 2009, 22:48
SamsungDK
thoka skrev:så der inegn forskelle på Ue40B8050 og ue40b7070?Send mig em mail på flatpanales med din privat mail så sender jeg forskellen til jer.
skal have nyt tv til min (xbox 360)
og jeg vil tro 200hmz vil være bedder for det ?
virker dog som om det meget svære at få nogen info på ue40b8050 eller nogen der nogen erfaring med det
SamsungDK
21 sep 2009, 22:49
Samsung DK
koden skrev:Det er det ingen problemer .samsungdk skrev:Her er listen
VIDEO
*.AVI
*.MKV
*.ASF
*.WMV
*.MP4
*.MPEG2
*.MPEG4
*.3GP
*.VRO
*.VOB
*.TS
MUSIK
MP3
AC3
AAC
MPEG
OG MANGE ANDRE
Skriv til mig så sender jeg en udvidet liste.
Er det de formater man bl.a. kan afspille via en usb stick i usb port.?
Samsung DK
21 sep 2009, 22:52
Det er der en løsning på og den kom i sidste uge, Hvis i har problemet så skal i ringe til supporten på 70701970. Så kommer Prestige service ud og laver en update på tv'et, den skal der kun en tekniker på fordi den skal updateret i service menu.
SamsungDK
kdybdahl skrev:Hej Samsung (Nicolai)Hej Kristian
Hvad siger I til de store støj problemer som rigtig mange oplever med PS50B855 modellen?
Jeg har nu fået byttet til nr. 2....og har faktisk været i butikken for at bytte til nr. 3. Fik lov at tænde nr. 3 i butikken, og det havde samme fejl.
Er der en løsning på vej, eller er det simpelthen komponenterne der er af en for dårlig kvalitet = ingen løsning?
Vil helst ikke af med det da jeg helt vild med billedekvaliteten og de øvrige funktioner. Kunne det lade være med at larme var det perfekt!
Mvh.
Kristian
Det er der en løsning på og den kom i sidste uge, Hvis i har problemet så skal i ringe til supporten på 70701970. Så kommer Prestige service ud og laver en update på tv'et, den skal der kun en tekniker på fordi den skal updateret i service menu.
SamsungDK
21 sep 2009, 22:54
Denne skærm kan ikke afspille ISO filer, den kan afspille MKV, men kun hvis der er den rigtige H Standard.
Updateringer ligger på samsung.dk
SamsungDK
smuld skrev:goddag smasungHej S
Denne skærm kan ikke afspille ISO filer, den kan afspille MKV, men kun hvis der er den rigtige H Standard.
Updateringer ligger på samsung.dk
SamsungDK
21 sep 2009, 22:57
Den kan god afspille MKV filer, Men kun hvis det er den rigtige H standard. Jeg har os et par stykker der ikke kan afspillet så omkoder jeg bare den til H.262 så virker det.
SamsungDK
Robo skrev:har problemer med at afpsille nogle mkv filer med lyd har op dateret formware men det hjalp ikke nogen der har samme problem og samsungdk kender du til hvordan dette løses ??Hej RObo
skal sige det er over dnla
Den kan god afspille MKV filer, Men kun hvis det er den rigtige H standard. Jeg har os et par stykker der ikke kan afspillet så omkoder jeg bare den til H.262 så virker det.
SamsungDK
21 sep 2009, 23:00
Det kommer di A866 heller ikke til At suppotere undertekster. En update kommer ikke til at virker til det.
SamsungDK
Klaus- skrev:Hey samsungdk!Hej K
Det kommer di A866 heller ikke til At suppotere undertekster. En update kommer ikke til at virker til det.
SamsungDK
22 sep 2009, 13:58
Hej samsungDK
Hvordan ser det ud med en løsning på det.
Er det noget YouSee og Samsung måske kunne arbejde sammen om, for at finde en løsning.
Der sidder mange med et nyt Samsung TV, hvor programguiden ikke virker som den skal.
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... gram+guide
Mvh JBT
Hvordan ser det ud med en løsning på det.
Er det noget YouSee og Samsung måske kunne arbejde sammen om, for at finde en løsning.
Der sidder mange med et nyt Samsung TV, hvor programguiden ikke virker som den skal.
Mvh JBT
22 sep 2009, 19:49
Hej SamsungDk
Overvejer et køb af 855'ern. Men hvordan skal jeg forholde mig, når det kommer hjem i stuen og jeg får tændt for det første gang? Jeg tænker her på risikoen for Burn-in(retention). Både ved alm. tv-brug men også ved gaming på PS3.
Overvejer et køb af 855'ern. Men hvordan skal jeg forholde mig, når det kommer hjem i stuen og jeg får tændt for det første gang? Jeg tænker her på risikoen for Burn-in(retention). Både ved alm. tv-brug men også ved gaming på PS3.
Czuba
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto