samsungdk skrev:Der kommer ingen update til A modeller Så du kan sotere de digitale kanaler, Grunden til det er os at Der er noget der hver 45Min på DVB-C bliver opdateret, noget de kalder Dynamisk CI og den ville omplacere dine kanaler hvis man kan placer dine kanaler som du vil. VI arbejder på at få dette løst. Du er velkommen til at skrive en mail til på flatpanals.
Jeg har et LE32B535. Er der nogen tidshorizont på at få afhjulpet den manglende mulighed for at sortere kanalerne?
Jeg kan se af svarene her i tråden at det er muligt at ændre rækkefølgen ved at opdatere firmware. Hvis det er muligt at hardcode en ændret rækkefølge ned i firmware, så bør det også være muligt at bede firmware om at læse listen fra en anden placering, fx. en kanal liste brugeren har defineret. Fair nok hvis det betyder at tv'et skal slukkes og tændes før ændringerne træder i kraft, det er nemmere at leve med end at have tv kanalerne liggende sådan som tv'et tilfældigvis mener de bør ligge.
Jeg kunne sågar leve med at bruge favoritlisten som default kanalnøgle, men eftersom kanalerne heller ikke kan sorteres i favoritlisten løser det ikke noget.
Jeg synes mit tv har et rigtigt dejligt billede og jeg har været ovenud begejstret indtil jeg her for nylig fik adgang til digitale kanaler også og opdagede, at en funktionalitet jeg har taget som en selvfølge de sidste 30 år åbenbart mangler.
Jeg håber der snart kommer en løsning, jeg er som sagt glad for tv'et og vil være trist over at skulle lade købet gå tilbage, men det er ikke acceptabelt at jeg ikke selv kan vælge rækkefølgen på kanalerne.