20 sep 2009, 12:17
Står og skal bruge et lille TV til mit kontor og læste i den anledning købsguiden og anbefalingerne på denne side. Har kigget en del på det Viewpia 19" der anbefales og der er anmeldt herinde. http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1185953325
Folk omkring mig er dog begyndt at så tvivl omkring dette, da de alle har forskellige meninger og da anmeldelsen er 2 år gammel vil jeg gerne have valget bekræftet.
Mit spørgsmål går omkring Mpeg4. De altid bedrevidne venner
er meget uenige omkring, om dette er nødvendigt for mig. Tv'et understøtter, så vidt jeg kan læse mig til, ikke dette og da jeg ser TV via yousee kabel TV, har jeg ladet mig fortælle at det intet har at sige.
Nogen der kan bekræfte dette og i så fald fortælle om det på et tidspunkt bliver et krav. Ved godt det ikke er det dyreste TV på markedet, men vil hellere betale lidt ekstra nu fremfor at skulle udskifte TV'et om fx. 2 år.
Folk omkring mig er dog begyndt at så tvivl omkring dette, da de alle har forskellige meninger og da anmeldelsen er 2 år gammel vil jeg gerne have valget bekræftet.
Mit spørgsmål går omkring Mpeg4. De altid bedrevidne venner
Nogen der kan bekræfte dette og i så fald fortælle om det på et tidspunkt bliver et krav. Ved godt det ikke er det dyreste TV på markedet, men vil hellere betale lidt ekstra nu fremfor at skulle udskifte TV'et om fx. 2 år.