samsungdk skrev:mlund skrev:xcardman skrev:Ja men den eneste forskel er 200hz og lidt andet gejl. Man kan så håbe slør forsvinder ad den vej. Men det ændre ikke ved en 855 stadig vil have et mere korrekt billede.
Billede kvalitet er ikke det eneste man skal tage i betragtning når man køber en skærm. Jeg vil også selv købe en B850 MEN kun hvis problemet med støj fra bagplade og Y-PCB spole fixes - det et et fuldstændig uacceptabelt støj niveau nogle har erfaret med deres B850 køb. Man skal naturligvis også lige huske at B850 bruger næsten dobbelt så meget energi.
Hej
Dette problem er løst med en update, den skal der en tekniker til at løst i skal ringe til 70701970 så kommer prestige service ud og updater tv'et.
SamsungDK
Det er på ingen måde løst. Samsung kan stadigvæk ikke finde ud af at løse det tilfredstillende, jeg kender adskillige der har fået det byttet op til flere gange og det brummer stadigvæk.
Efter min mening burde man nok revidere anbefalingen på baggrund af denne fejl da den ikke er fikset endnu. Jeg kender ikke andre plasmas der gør det her i sådan en grad. Se faq fra samsung her og bedøm selv - er det rimeligt?
http://ars.samsung.com/customer/usa/jsp ... T_ID=14966
Jeg har fået pengene tilbage for mit, det gir jo direkte hovedpine!
Henrik