10 sep 2009, 11:41
Du skal have en ekstern boks. TV'et har ingen mulighed for at dekode DVB-C, uanset hvad du putter i den af kortlæsere.
Rallemullen skrev:nedturlidt surt med dvb-c, men hvis du optager en del som jeg gør. så skal man have en pvr alligevel.
men sådan er det jo når man vil have det bedstehehe..
Det ender nok med en KRP-500A - prisen skal dog lige overvejes, da jeg ikke helt kan finde ud af om den er 4-5000 kr mere værd (for et tyndere TV og godt out of the box billede)
Samsungen er dog også tiltalende pga DVB-C og kun 3cm tynd/tyk skærm
DOH - det er svært..
xcardman skrev:Og de 2 kvalitetsproblemer er?Rallemullen skrev:nedturlidt surt med dvb-c, men hvis du optager en del som jeg gør. så skal man have en pvr alligevel.
Det ender nok med en KRP-500A - prisen skal dog lige overvejes, da jeg ikke helt kan finde ud af om den er 4-5000 kr mere værd (for et tyndere TV og godt out of the box billede)
DOH - det er svært..
da jeg skulle vælge mellem 500m og en 855 til 18000 dengang.
ja det er svært.
men efter at have det set de to og kvalitetsproblemer med 855.
så havde mit valg i dag været meget nemt, også med de 5000 kr
personligt tror jeg ikke der kommer en skærm i 2010 og slå en pioneer krp model. de kommer tæt på og måske lidt bedre på nogle områder.
men alt i alt kan du glæder dig over billedet i flere år uden at tænke øv.
xcardman skrev:"personligt tror jeg ikke der kommer en skærmi 2010 og slå en pioneer krp model".Rallemullen skrev:nedturlidt surt med dvb-c, men hvis du optager en del som jeg gør. så skal man have en pvr alligevel.
DOH - det er svært..
da jeg skulle vælge mellem 500m og en 855 til 18000 dengang.
ja det er svært.
men efter at have det set de to og kvalitetsproblemer med 855.
så havde mit valg i dag været meget nemt, også med de 5000 kr
personligt tror jeg ikke der kommer en skærm i 2010 og slå en pioneer krp model. de kommer tæt på og måske lidt bedre på nogle områder.
men alt i alt kan du glæder dig over billedet i flere år uden at tænke øv.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.