20 jul 2006, 14:59
Hejsa,
Jeg har haft en helt ny "dead on arrivel" LG L2000C skærm til ombytning hos Infocare. Nu er der opstået et problem med levering af L2000C skærme som gør, at den nu bliver krediteret.
Så jeg skal ud og kikke efter et andet mærke skærm. Mine kriterier for valget er:
- 20.1 tommer ell. større
- 8 ms ell. hurtigere
- 4:3 skræm (pga. opløsning i spil)
- 1600 x 1200
- Et godt panel, helst S-IPS (ell. bedre hvis findes)
- God pixel politik :-)
Pris omkring 5000 kr., hvis det kan lade sig gøre at få noget godt til den pris.
Er der nogen af jer, som kunne hjælpe lidt her, eftersom jeg er lidt tabt?!
EDIT:
Kikkede lidt på en Samsung Syncmaster 214T, men er i tvivl omkring det med "tailing" i spil. Jeg syntes folk her giver udtryk for, at der er tailing problemer?
Mvh. SLL
Jeg har haft en helt ny "dead on arrivel" LG L2000C skærm til ombytning hos Infocare. Nu er der opstået et problem med levering af L2000C skærme som gør, at den nu bliver krediteret.
Så jeg skal ud og kikke efter et andet mærke skærm. Mine kriterier for valget er:
- 20.1 tommer ell. større
- 8 ms ell. hurtigere
- 4:3 skræm (pga. opløsning i spil)
- 1600 x 1200
- Et godt panel, helst S-IPS (ell. bedre hvis findes)
- God pixel politik :-)
Pris omkring 5000 kr., hvis det kan lade sig gøre at få noget godt til den pris.
Er der nogen af jer, som kunne hjælpe lidt her, eftersom jeg er lidt tabt?!
EDIT:
Kikkede lidt på en Samsung Syncmaster 214T, men er i tvivl omkring det med "tailing" i spil. Jeg syntes folk her giver udtryk for, at der er tailing problemer?
Mvh. SLL