Jeg kan supplere med, at jeg har hørt fra flere, som også oplever det på deres 500 modeller, ligesom jeg efterhånden nu har hørt det på praktisk talt alle fladskærme, jeg har set hjemme i en stille stue, når man ved hvad man skal lytte efter.
5090H´erens blæsere kører vist praktisk talt aldrig (har i hvert fald aldrig hørt mine, uanset hvor meget skærmen i sommervarmen blev presset), så det er ikke det, jeg mener med brummen, det er den velkendte "trafu"-støj, som man vist bare ikke kan komme uden om.
Når det så er sagt, så er der også nogen, der bare får et uheldigt eksemplar, som støjer mere, men jeg har også været på besøg hos en som påstod at hans ikke sagde en lyd, men efter 30 sekunder kunne jeg selv konstarere det.
Hvis det ikke er unormalt højt, så nyd du bare din superskærm, og så glemmer du hurtig den lyd, hvis du vel at mærke kører strømspare mode 2 og ellers de anbefalede indstillinger.
PS. min kæreste har heller aldrig hørt det, og det har flere af mine venners kærester heller ikke. Men vi vidste jo allesammen godt, at kvinder har en meget selektiv hørelse, og taber jeg eksempelvis en tusse i køkkenet, så kan hun med det samme høre nye sko