26 aug 2009, 04:49
Hej alle
Jeg har fundet ovenstående til kr. 5000,- i Metro og synes det lyder som et godt tilbud for et godt fjernsyn. Er der nogen herinde der kan be- eller afkræfte dette. Jeg tænker det skal være min fødselsdagsgave til mig selv i år
Her er spetifikationerne fra Metrobladet(Det er ikke kommet online endnu)
DVB-T/C
MPEG4
FUll HD
1920x1080
Kontrast 40.000:1
SRS TruSurround HD
Dolby Digital plus
Billede i billede (PIP) - Det har jeg ikke kunne få bekræftet rundt omkring på nettet
3 x HDMI
2 x Scart
PC-indgang
HxBxD 65 x 99,5 x 7,9 cm
Jeg har ikke kunne finde modellen på samsungs egen hjemmeside.
Såfremt det skulle vise sig at være "penge ud af vinduet" ser jeg gerne andre forslag, som passer til prisen(de kr. 5000,-) og som har samme størrelse, samt er pengene værd. Det skal bruges til at se analogt(med tiden digitalt) tv på og muligvis som monitor til pc(Under alle omstændigheder til at se film og lignende fra pc).
På forhånd tak
EDIT: Specs fra Metro
Jeg har fundet ovenstående til kr. 5000,- i Metro og synes det lyder som et godt tilbud for et godt fjernsyn. Er der nogen herinde der kan be- eller afkræfte dette. Jeg tænker det skal være min fødselsdagsgave til mig selv i år
Her er spetifikationerne fra Metrobladet(Det er ikke kommet online endnu)
DVB-T/C
MPEG4
FUll HD
1920x1080
Kontrast 40.000:1
SRS TruSurround HD
Dolby Digital plus
Billede i billede (PIP) - Det har jeg ikke kunne få bekræftet rundt omkring på nettet
3 x HDMI
2 x Scart
PC-indgang
HxBxD 65 x 99,5 x 7,9 cm
Jeg har ikke kunne finde modellen på samsungs egen hjemmeside.
Såfremt det skulle vise sig at være "penge ud af vinduet" ser jeg gerne andre forslag, som passer til prisen(de kr. 5000,-) og som har samme størrelse, samt er pengene værd. Det skal bruges til at se analogt(med tiden digitalt) tv på og muligvis som monitor til pc(Under alle omstændigheder til at se film og lignende fra pc).
På forhånd tak
EDIT: Specs fra Metro