04 aug 2009, 19:40
hej
jeg skal ud og købe et fladskærmsTV og har så lidt overvejet:
Panasonic TX-P42G10
men kan så læse nederst i testen:
Jeg skal bruge fjersynet til min HTPC, Alm. analog kabeltv og så ved jeg ikke helt om jeg sætter en indendørs antenne op men det skal ikke være en afgørende faktor.
og i fremtiden hvis man anskaffer sig en bluray afspiller vil man så være hårdt ramt af fejlen? jeg har hørt man kan indstille en bluray afspiller til at sende signalet i 60 hz til fjernsynet?
men vigtigst af alt! Er der nogen der ved noget om rettelse af den fejl?
mvh.
Bastholm
jeg skal ud og købe et fladskærmsTV og har så lidt overvejet:
Panasonic TX-P42G10
men kan så læse nederst i testen:
På grund af udbredte problemer med manglende 1080p24 understøttelse på G10 modellerne, har G10 serien fået frataget sin Top-Anbefalings Award af FlatpanelsDK. Den får Awarden igen, såfremt problemet løses af Panasonicnogen der ved om problemet er blevet løst eller hvor når der kommer en rettelse på det ?
Jeg skal bruge fjersynet til min HTPC, Alm. analog kabeltv og så ved jeg ikke helt om jeg sætter en indendørs antenne op men det skal ikke være en afgørende faktor.
og i fremtiden hvis man anskaffer sig en bluray afspiller vil man så være hårdt ramt af fejlen? jeg har hørt man kan indstille en bluray afspiller til at sende signalet i 60 hz til fjernsynet?
men vigtigst af alt! Er der nogen der ved noget om rettelse af den fejl?
mvh.
Bastholm