Log ind med sociale netværk
07 jul 2006, 15:47
hilberado: Umiddelbart vil jeg tro, at det er fordi Frederik først tager aktion, når de næste 10 ordrer ligger fast.
De første 30 er jo behandlet og så tager han dem 10 af gangen frem til dealine datoen.
De første 30 er jo behandlet og så tager han dem 10 af gangen frem til dealine datoen.
07 jul 2006, 17:28
Jeg fik svar fra ham dagen efter at jeg bestilte, hvor han skrev at jeg ville få svar når han nåede til mig på listen - der åbenbart var ret lang så vidt jeg kunne forstå på det.
07 jul 2006, 19:27
Ja, priserne holder selvfølgelig. Ellers var der jo tale om fup.
Da tråden kører i flere forskellige fora har vi ingen måde at kontrollere hvor mange der er tilmeldt.
Da tråden kører i flere forskellige fora har vi ingen måde at kontrollere hvor mange der er tilmeldt.
08 jul 2006, 09:30
Hej HuleFanden
Jeg vil gerne købe en 20" (2007FPW) : 3,570.00 kr incl moms (30%)
Venlig hilsen
Flemming Knudsen
[email protected]
Jeg vil gerne købe en 20" (2007FPW) : 3,570.00 kr incl moms (30%)
Venlig hilsen
Flemming Knudsen
[email protected]
08 jul 2006, 10:05
Du skal ikke skrive beskeden her i denne tråd. Læs venligst indlægget af Midger på side 2 - han er kontaktpersonen hos Dell som du skal bestille skærmen hos.
Hvad skal bestillingen indeholde ud over hvad der ønskes bestilt?
Navn
Leveringsadresse
Faktureringsadresse (Den adresse som kvittering sende til i tilfælde af at det ikke er samme som leveringsadresse)
Telefonnummer (fragtmanden ringer før levering, så mobil er at foretrække)
Betalings metode.
Email: [email protected]
08 jul 2006, 13:30
HD-Ready: Dell Ultrasharp 2407WFP im Test tysk anmeldelse og masser af billeder.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto