Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hilberado
jeg bestilte for 2 dage siden, og har endnu ikke hørt noget fra Frederik. Desuden kender jeg en anden der også bestile for 2 dage siden og endnu ikke har hørt noget. Det er 24"´ere
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
hilberado: Umiddelbart vil jeg tro, at det er fordi Frederik først tager aktion, når de næste 10 ordrer ligger fast.
De første 30 er jo behandlet og så tager han dem 10 af gangen frem til dealine datoen.
Af Cyber-Frog
Jeg fik svar fra ham dagen efter at jeg bestilte, hvor han skrev at jeg ville få svar når han nåede til mig på listen - der åbenbart var ret lang så vidt jeg kunne forstå på det.
Brugeravatar
Af Knægt
De priser der står på første side, holder de?

Hvor mange har bestilt efter de 30 var nået?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, priserne holder selvfølgelig. Ellers var der jo tale om fup.

Da tråden kører i flere forskellige fora har vi ingen måde at kontrollere hvor mange der er tilmeldt.
Af vipez
jeg er blevet ringet op af shenker, som levere min d. 12/7 mellem 17 og 22. Lige nu ligger den i

2006-07-07 07:18 DK - COPENHAGEN ARRIVED AT SORTING HUB
Af Henrikh
Nå ja, der er vel ikke andet for end at væbne sig med tålmodighed :-)
Af hilberado
henrik,

Ja netop. Jeg har stadig ikke hørt fra Frederik, men håber da alt er i den fineste orden.
Af FlemmingK
Hej HuleFanden

Jeg vil gerne købe en 20" (2007FPW) : 3,570.00 kr incl moms (30%)

Venlig hilsen
Flemming Knudsen

[email protected]
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du skal ikke skrive beskeden her i denne tråd. Læs venligst indlægget af Midger på side 2 - han er kontaktpersonen hos Dell som du skal bestille skærmen hos.
Hvad skal bestillingen indeholde ud over hvad der ønskes bestilt?
Navn
Leveringsadresse
Faktureringsadresse (Den adresse som kvittering sende til i tilfælde af at det ikke er samme som leveringsadresse)
Telefonnummer (fragtmanden ringer før levering, så mobil er at foretrække)
Betalings metode.
Email: [email protected]
Af Pedersen
"3Y Monitor Replacement Service" <- står der på min orderbekræftigelse, nogle der ved hvad det indeholder?
Af dsdsdk
ja, hvis den går i stykker så for du en ny med det samme... den skal altså ikke sendes til reperation så du skal sidde uden skærm i flere uger..
Af Pedersen
Okay det da super nice :)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 20