28 jul 2009, 22:05
Jeg har kigget mig omkring efter en ny skærm. Den skal være 40/42" og bruges til TV (meget sport) og film. Jeg har endnu ikke en Blueray afspiller, men det får jeg jo nok. Jeg har et budget på +/- 10.000,- Jeg har set på Panasonics G10 som har fået flotte anmelderser, men som jeg kan forstå har lidt problemer med at de hakker ved Blueray afspilning? Derudover har jeg set på Samsung og faldt jo fuldstændigt for deres sindsygt fede LED design. Men skal man holde så fra LED? Jeg har set at de har lavet 6, 7, 8 og 9 serien. Man kan få 6 og 7 serien relativt billigt, men skal jeg op i 8 eller 9 for at få noget ordentligt? Til sidst har jeg set på Sony og deres 40Z5500. En super flot skærm. Jeg synes ikke at Sony er nævnt så meget. Hvordan er det i forhold til de andre?
Jeg håber at I udfra dette måske kan pejle mig ind på hvilken retning jeg skal kigge, da jeg som I nok kan høre ikke har den store indsigt i denne verden.
På forhånd tak.
Kim.
Jeg håber at I udfra dette måske kan pejle mig ind på hvilken retning jeg skal kigge, da jeg som I nok kan høre ikke har den store indsigt i denne verden.
På forhånd tak.
Kim.