18 jul 2009, 12:40
Jeg overvejer at købe tv hos cinemagic.dk. Jeg har mailet med dem omkring eventuelle fejl ved tv'et, og hvordan sådanna situationer behandles. Det lød som god service fra deres side - men dog anbefalede han mig (Selvfølgelig
) at købe 4 års udvidet forsikring for 100 kr ekstra., hvilket jeg i dette tilfælde måske godt kunne fristes til. Efter hvad jeg kunne forstå, så er deres tv parallel importeret, men dækker stadig pixelfejl i reklamationsperioden - dog ikke alle. Men det burde en udvidet forsikring klare.
Her er lidt om forsikringen:
"Med 4 års udvidet garanti og service får du:
4 års fuld garanti og service på din hjemmeadresse
100 % pixel garanti i hele perioden
Burn-in garanti i hele perioden
Ingen selvrisiko
Nyt tilsvarende produkt ved totalskade
Forsikringen dækker udgifter til reparationer, reservedele og arbejdsløn, funktionsfejl, transport og låne tv.
Dækker overalt i Danmark - ikke Færøerne og Grønland - ingen selvrisiko."
hvordan har i andre gjort? Har i købt udvidet forsikring, ved jeres forhandlere? Og kan det betale sig at give 1000 kr ekstra for denne, tilsyneladende gode, service?
Her er lidt om forsikringen:
"Med 4 års udvidet garanti og service får du:
4 års fuld garanti og service på din hjemmeadresse
100 % pixel garanti i hele perioden
Burn-in garanti i hele perioden
Ingen selvrisiko
Nyt tilsvarende produkt ved totalskade
Forsikringen dækker udgifter til reparationer, reservedele og arbejdsløn, funktionsfejl, transport og låne tv.
Dækker overalt i Danmark - ikke Færøerne og Grønland - ingen selvrisiko."
hvordan har i andre gjort? Har i købt udvidet forsikring, ved jeres forhandlere? Og kan det betale sig at give 1000 kr ekstra for denne, tilsyneladende gode, service?