16 jul 2009, 06:17
Syntes det er lidt tankevækkende at mange herinde samt samtlige Panasonic sælger siger at "burn in" absolut ikke er noget problem på disse Plasma skærme,,Når man så slår op på første side i manuellen kommer der en STOR advarsels firkant frem hvor der står,,PAS PÅ,,stil billeder,,tv logo,,video games,,OG at Panasonic Garantien IKKE dækker"burn in"skader.Man kan jo så selv tænke over hvorfor "burn in" ikke er noget problem,men Panasonic har åbenbart ikke lyst til at dække det på garantien.Hvor mange af jer derude som har købt Panasonic blev gjort opmærksom på dette af diverse Panasonic sælgere ?
Og en lille oplevelse i RØDOVRE PANASONIC CENTER
Istedet for at købe på nettet, tænkte jeg må hellere besøge et Panasonic Center for at få den rigtige rådgivning,,gjorde meget opmærksom på at jeg var "hardcore gamer"og gamer rigtig mange timer,,men ifølge div sælgere i Panasonic Center Rødovre,,var der ingen grænser for hvor meget man kan game på sådan en plasma,,hvis man så googler lidt efterfølgende vil man finde ud af at plasma nok ikke "lige" er det rigtige valg til RIGTIG MEGET gaming
Og sælgeren stikker da også lige en et Ca-modul med i købet,,at man så efterfølgende konstatere at dette modul IKKE virker,,og er det forkerte,,stinker lidt af at de har fået indkøbt et parti forkerte moduler,,men så kunne de jo lige komme af med dem ved at stikke en sådan et oven i handlen,,NICE Panasonic Center Rødovre,,MIT råd til jer andre,,,HOLD JER VÆK FRA PANASONIC CENTER RØDOVRE,,SUPER DÅRLIG OPLEVELSE MED DEM.
Det kunne forøvrigt også være lidt sjovt at bore lidt i, alle dem som råder til at købe Panasonic herinde, hvor mange af dem tror i står som sælgere i en Panasonic forretning til dagligt.
Og en lille oplevelse i RØDOVRE PANASONIC CENTER
Istedet for at købe på nettet, tænkte jeg må hellere besøge et Panasonic Center for at få den rigtige rådgivning,,gjorde meget opmærksom på at jeg var "hardcore gamer"og gamer rigtig mange timer,,men ifølge div sælgere i Panasonic Center Rødovre,,var der ingen grænser for hvor meget man kan game på sådan en plasma,,hvis man så googler lidt efterfølgende vil man finde ud af at plasma nok ikke "lige" er det rigtige valg til RIGTIG MEGET gaming
Det kunne forøvrigt også være lidt sjovt at bore lidt i, alle dem som råder til at købe Panasonic herinde, hvor mange af dem tror i står som sælgere i en Panasonic forretning til dagligt.