01 jul 2009, 18:15
Hej alle Flatpanels eksperter, jeg har længe studeret og læst over skulderen i jeres fine forum - nu er tiden kommet hvor jeg selv skal have et nyt fjernsyn, hvem kunne være bedre at spørge end jer ? 
Krav:
Min 40"
Full HD
100Hz
Usb port
Lan indgang
Fedt desing
Prisleje max 10K
Der skal ses film via dvd, computer og PS3, der skal selvfølgelig også spilles med PS3 på fjernsynet.
-----------------------------------------------------------------------------------
Hvilket tv skal man så vælge ?
Jeg har selv kigget på et Samsung 40" LCD-TV LE40B655 til ca. 9K på nettet.
Jeg har nem mulighed for at tage til Sverige og evt. handle der, hvis der er penge at spare i det.
Jeg vil gerne give en lille dusør eller lign. for den der kommer med anbefalingen, linket eller lign. der gør at jeg køber netop det tv.
Så på forhånd tak, tjekker nok tråden igen i morgen.. så glæder mig meget til det
Kasper
Krav:
Min 40"
Full HD
100Hz
Usb port
Lan indgang
Fedt desing
Prisleje max 10K
Der skal ses film via dvd, computer og PS3, der skal selvfølgelig også spilles med PS3 på fjernsynet.
-----------------------------------------------------------------------------------
Hvilket tv skal man så vælge ?
Jeg har selv kigget på et Samsung 40" LCD-TV LE40B655 til ca. 9K på nettet.
Jeg har nem mulighed for at tage til Sverige og evt. handle der, hvis der er penge at spare i det.
Jeg vil gerne give en lille dusør eller lign. for den der kommer med anbefalingen, linket eller lign. der gør at jeg køber netop det tv.
Så på forhånd tak, tjekker nok tråden igen i morgen.. så glæder mig meget til det
Kasper