Jo man kan jo se digital TV via yousee box eller en anden digital box.
Man får en del digitale features men hvis man som jeg ønsker at boxen er slukket når TVet ikke bruges (Box med harddisk som kører konstant og suger strøm + larmer) så tager den ca. 20 sekunder at starte boxen op når man vil se TV.
Men man får så nogle fede features.
Jeg har sat alt mine ting til en special elspareskinne (de normale max 300Watt duer ikke til dette TV) der slukker alle enheder når jeg slukker for TVet. (Tuner, DVD, WII + Lys bag TVet).
HUSK man SKAL have digital TV når man køber en 50" ellers er billedet alt for grumset.
Mit håb er at antenneforeningen sender alle kanaler ud digitalt så jeg er fri for denne box...indtil nu sender de kun 5 kanaler.
TVet er ellers helt fantastisk....jeg har i hvert fald aldrig set et TV med bedre billed (Nej jeg synes ikke at Pioneer er bedre).
Jeg er fri for at sætte TVet op...jeg vælger bare THX og så står billedet bare top nice.
Man ser mange billeder af TVet hvor den er blå i bunden...sådan er den ikke i virkligheden...den lyser kun blå når man lige tænder TVet eller skifter kanal eller ændre lyden....og det ser pisse godt ud
Det skal lige siges at afspiller man MKV filer på den så hakker billedet når der er panoreringer (når man bruger TVets egen move funktion).