Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af xcardman
Kief skrev:
xcardman skrev:Jeg vil heller ikke anbefale et g10.
Blot nysgerrig, nogen der ved om V10 lider af de samme problemer? Har dem lidt mistænkt for at proppe samme indmad i en pænere kasse.. Kun tilføjelsen med THX-mode kan måske have afhjulpet problemet..
en v10 er målt til 4:4 pulldown og har ingen problemer med 24p.
så den kan man udmærket købe. Men det er ikke thx skyld.
panasonic har bare lavet en smutter med en g10, som de åbenbart ikke vil indrømme. ellers er der jo ikke noget galt med en g10. Men det er alså ikke til at holde ud og se blu-ray ved 60hz efter min mening.
Af JohnnyF
xcardman skrev:
Kief skrev:
xcardman skrev:Jeg vil heller ikke anbefale et g10.
Blot nysgerrig, nogen der ved om V10 lider af de samme problemer? Har dem lidt mistænkt for at proppe samme indmad i en pænere kasse.. Kun tilføjelsen med THX-mode kan måske have afhjulpet problemet..
en v10 er målt til 4:4 pulldown og har ingen problemer med 24p.
så den kan man udmærket købe. Men det er ikke thx skyld.
panasonic har bare lavet en smutter med en g10, som de åbenbart ikke vil indrømme. ellers er der jo ikke noget galt med en g10. Men det er alså ikke til at holde ud og se blu-ray ved 60hz efter min mening.
Enig,,havde G10 modellen 3 uger,,men var ikke tilfreds,,fik byttet til V10 modellen,,110% tilfreds nu det er et SUPER tv,,V10 modellen køre 24P perfekt,,,og det har så også funktionen 24Psmooth.
Af xcardman
Men den kan også kører 24p korrekt uden 24Psmooth som en g10 burde gøre.
Af JohnnyF
xcardman skrev:Men den kan også kører 24p korrekt uden 24Psmooth som en g10 burde gøre.
Ja køre alm 24P helt perfekt,,Havde jo et G10 hjemme først,,det kunne altså ikke afspille 24P lige så flydende som V10 modellen,,bruger faktisk ikke engang 24Psmooth for det køre perfekt uden .
Af jmc
Det lader vist til at valget falder på en V10 :)

Efter hvad jeg har læst i tests og på div. fora, bliver det nok det jeg køber. Tager dog ned til Easyshopping lige nord for grænsen og ser på det først.

Jeg siger mange tak for de gode kommentarer.
Af TYBO
Hvis du virklig vil have noget for pengene så køb:
http://www.pricerunner.dk/pl/2-1217088/ ... ign-Priser

Ja det er en 50" men hvis du har plads på væggen så køb denne frem for en 42"....et fladskærm krymper altid med tiden på væggen.

Ellers fåes den også i 42" til ca. 4500
http://www.pricerunner.dk/pl/2-1217094/ ... ign-Priser

Den der i mine øje langt kønnere og bedre end de andre du ser på....og også en del billigere :)
Af xcardman
de er jo ikke lige så gode som en v10.
men ellers skulle være en 50 ps8000. men tror alså kun det skal være en 42 tommer og der er en v10 det bedste bud.