08 jun 2009, 20:55

I morgen er jeg så heldig at få mit Panasonic X10Y, og man hører så meget med man skal "køre" billedet til de første 200 timer. F.eks. så man ikke får logo'er fra f.eks. TV3 siddende i skærmen, og burn-in osv. hvis man er på den samme kanal 12 timer i træk dag ud og dag ind.
Er der nogle retningslinier jeg bør være opmærksom på. Jeg er nemlig helt ny på dette punkt.

Er der nogle retningslinier jeg bør være opmærksom på. Jeg er nemlig helt ny på dette punkt.

.. takker for hurtig support! - er der en receiver og højttalere du kan anbefale til en omgang ps3 gaming og blu ray film? jeg er ikke total fanatiker på dette område, så en pris på 7k +/- ville være ok.
  .. takker for hurtig support! - er der en receiver og højttalere du kan anbefale til en omgang ps3 gaming og blu ray film? jeg er ikke total fanatiker på dette område, så en pris på 7k +/- ville være ok. ), så er der ikke noget der skulle give problemer. Men på disse modeller ville jeg måske lige tjekke skærmen med et helt hvidt billede en gang hver 3.-4. time eller noget i den stil, hvis ungerne spiller Wii hele dagen.
 ), så er der ikke noget der skulle give problemer. Men på disse modeller ville jeg måske lige tjekke skærmen med et helt hvidt billede en gang hver 3.-4. time eller noget i den stil, hvis ungerne spiller Wii hele dagen.