05 jun 2009, 14:36
Hvad er det du mener vi mangler at kigge nærmere på? Jeg vil meget gerne have sådanne tilbagemeldinger, da det er med til at gøre os endnu bedre.
Bare lige for at gøre det klart: Jeg mener bestemt ikke plasma teknologien er fejlfri. På nogle punkter er den da bestemt også dårligere end LCD teknologien.
cableguy skrev:Jeg har også stor respekt for anmeldelserne her på flatpanels.dk, og det er kun naturligt at komme ind på lcd's mindre heldige sider. Jeg savner dog lidt samme fokus, når man anmelder plasma-skærme, det er som om man ikke er nær så kritisk. Man kunne få det indtryk at der ingen svagheder er ved plasma, hvilket jo ikke er tilfældet - både plasma og lcd har mangler.Ej det synes jeg da bestemt ikke er tilfældet. Jeg nævner da eksempelvis for stort set alle vores plasma-test fosfor-slør, som jeg stadig synes er et problem. Jeg kigger også altid nærmere på burn-in, men hvis det ikke nævnes, er det fordi jeg ikke oplever det.
Hvad er det du mener vi mangler at kigge nærmere på? Jeg vil meget gerne have sådanne tilbagemeldinger, da det er med til at gøre os endnu bedre.
Bare lige for at gøre det klart: Jeg mener bestemt ikke plasma teknologien er fejlfri. På nogle punkter er den da bestemt også dårligere end LCD teknologien.