Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rana
#63999
Henrik Karlsen skrev: Jeg har dog desværre fundet en pixel-fejl (død pixel?).
Min Dell 2209WA har også en enkelt pixelfejl. Ifm. daglig brug har jeg ikke bemærket det og jeg valgte at beholde skærmen da den er hvad jeg var ude efter.

Jeg ved ikke om Dell er bedre eller dårligere end andre producenter på det punkt, men det er selvfølgelig lidt irriterende.

Du har vel en returret når du handler over nettet?
Af Henrik Karlsen
#64002
Tak for svarene. Hvis det havde været dækket af garantien, var jeg heller ikke sikker på jeg gad få den skiftet. Tænk nu hvis jeg fik en anden, med værre fejl, men som ikke var dækket.

Det er heldigvis ikke noget jeg ligger så meget mærke til, kun lige nu når jeg tænker over det.

Angående retur-ret: Jo så har jeg 14 dages fortrydelsesret, selvom det er sværere at benytte sig af når først jeg har taget alle delene i brug osv. Desuden kræver Dell vist desværre et gebyr på 300kr for at få den bragt retur. Det må de vist godt ifølge loven.
Af Slojder
#64245
Henrik Karlsen skrev:Tak for svarene. Hvis det havde været dækket af garantien, var jeg heller ikke sikker på jeg gad få den skiftet. Tænk nu hvis jeg fik en anden, med værre fejl, men som ikke var dækket.

Det er heldigvis ikke noget jeg ligger så meget mærke til, kun lige nu når jeg tænker over det.

Angående retur-ret: Jo så har jeg 14 dages fortrydelsesret, selvom det er sværere at benytte sig af når først jeg har taget alle delene i brug osv. Desuden kræver Dell vist desværre et gebyr på 300kr for at få den bragt retur. Det må de vist godt ifølge loven.
Jeg hørte faktisk svagt ud af det ene øre at Dell ikke kan kræve gebyr hvis man sender en varer købt over nettet retur - ligesom det er Dell der skal betale portoen!

http://www.forbrug.dk/nyheder/pressemed ... -returret/

http://www.forbrug.dk/forbrugerombudsma ... sret-2006/