28 maj 2009, 02:10
Hej folkens,
Jeg har bestilt et Panasonic G10 50" og har jo været rimelig sikker længe.
Nu er testen af X10 dukket op - nu er jeg jo så i tvivl, hvad der stiller mit behov?
Jeg ser primært fjernsyn (ikke så meget), spiller lidt ps3 og en film indimellem.
Jeg er lidt kritisk hvad angår billed - men heller ikke 100% hysterisk.
Historien bunder i at mit 42" PV70 stod af og jeg fik mulighed for at en X10 42" i bytte. Jeg kunne også opgradere ved en "ekstra mer' pris" (differencen).
Så jeg synes jo det kunne være lækkert med 50" - selvom den måske er lidt for stor til vores stue. Det er jo en "lille" hjemmebiograf.
Derudover, er jeg faldet lidt for designet på V10'eren, som jo også er bedre. Men der har jeg jo så kun "råd" til en 42"?
Jeg har besluttet mig for at prisen er MAX 13.000.
Da det i sidste ende er min kæreste der ser mest tv
Måske jeg kunne komme mere til det hen af vejen
Så?
50" X10
50" G10
42" V10

Jeg har bestilt et Panasonic G10 50" og har jo været rimelig sikker længe.
Nu er testen af X10 dukket op - nu er jeg jo så i tvivl, hvad der stiller mit behov?
Jeg ser primært fjernsyn (ikke så meget), spiller lidt ps3 og en film indimellem.
Jeg er lidt kritisk hvad angår billed - men heller ikke 100% hysterisk.
Historien bunder i at mit 42" PV70 stod af og jeg fik mulighed for at en X10 42" i bytte. Jeg kunne også opgradere ved en "ekstra mer' pris" (differencen).
Så jeg synes jo det kunne være lækkert med 50" - selvom den måske er lidt for stor til vores stue. Det er jo en "lille" hjemmebiograf.
Derudover, er jeg faldet lidt for designet på V10'eren, som jo også er bedre. Men der har jeg jo så kun "råd" til en 42"?
Jeg har besluttet mig for at prisen er MAX 13.000.
Da det i sidste ende er min kæreste der ser mest tv
Måske jeg kunne komme mere til det hen af vejen
Så?
50" X10
50" G10
42" V10