BrianH skrev:Hjarsen skrev:Også mere det jeg sidder og tænker på, hvorfor så ik returnere det..
Godt spørgsmål... Hvad ville man gøre? Returnere det og få knap 9.000,- tilbage, elelr sælge det til 7.000,-
Hvis det er købt i en "fysisk" er der dog vist ikke fortrydelsesret.
Hvad skal jeg sige. Det har været en serie af dumheder fra min side. Tv'et blev købt fysisk, og derfor har jeg ikke 14 dages returret. De 7300 er hvad jeg har fået tilbudt, hvis jeg returnerer skærmen.
Skærmen fejler absolut intet, men har været et decideret fejlkøb fra min side, hvor jeg bl.a. er blevet forblændet af de gode anmeldelser på dette site.
Jeg skal først og fremmest bruge skærmen til almindeligt tv-kiggeri, da jeg ser film via projektor. Til det formål har skærmen efter mine behov 2 mangler, som  gør, at jeg føler det som et absolut fejlinvestering.
Den ene mangel er "støjen" fra blæsere/strømforsyning, som svarer nogenlunde til støjen fra en harddiskoptager. Havde jeg opdaget tråden om støj fra G10'eren i tide, havde jeg aldrig købt skærmen. Jeg synes, det er væsentlig ting, og det burde stå som et minus ved skærmen i forbindelse med anmeldelsen. 
Den anden ting jeg mangler, er muligheden for split screen text-tv. Min kone hader, når jeg sidder og læser text-tv (hvilket jeg gør tit) og blokerer skærmen. Derfor har jeg behov for denne feature. Havde jeg taget mig tiden og studeret skærmens features på forhånd, havde jeg formentlig også kunnet spotte dette, men jeg var nok så naiv og tro, at split-screen text-tv er standard på alle nye tv.
Min kone synes i øvrigt, at jeg er åndsvag, fordi jeg vil sælge skærmen med tab. Blæserstøjen generer hende ikke, og hun siger, hun ikke hører den, så snart der er lyd på.
Nå men, hvor om alt er, så ryger skærmen retur til Fleggaard på lørdag med mindre, jeg får nogle bedre bud inden da.