Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af iggibuh
Steemann skrev:
Med hensyn til afspilning af medie filer så kan jeg ikke lige helt forstå iggibuh's udlæg med at man ikke kan spole i filerne, jeg her ingen problemer med at spole i filer. Har prøvet med avi/mpg og havde ingen problemer med det. Men er enig problematikken omkring lyden "kun" kommer ud i stereo.

Jeg har endnu ikke prøvet de trådløse muligheder så kan desværre ikke give min erfaringer med det.
du har måske været heldig med valget af avi/mpg men dem jeg prøvede og har været omrking en 50 stykker nu der er det ca 30 den kan afspille af dem så er de fleste nogle man ikke kan spole i. eneste det lykkedes mig at spole i var nogle gamle jackass afsnit :/

nu ved jeg ikke hvad den realistiske hastighed på alm trådløs ligger på men hvis det er propertionelt med hastigheden set udfra en fast linie som jeg har på 10mbit så vil jeg slet ikke anbefale dig at prøve den. widget delen vil køre i en uendelighed hehe
Af Kief
Det er ikke nogen overraskelse at lyden i tv'et ikke er noget at råbe hurra for men at det ligefrem brummer og giver resonans, lyder mere som en fejl på dit tv end i generel forstand. Der er ingen af de brugeranmeldelser/Flatpanels test som har bemærket problemer omkring lyden, så jeg ville snakke med Samsung hurtigst muligt.

For ja et tv til 16.000 kroner skal ikke give resonans af nogen grad.

Ang. mediedelen så er DLNA stadigvæk en relativ ny funktion og det overrasker mig ikke at den ikke er optimal endnu. Jeg har ikke hørt fra nogen omkring Panasonics DLNA men jeg ville nu også til enhver tid hellere bruge enten en PS3 eller en Popcorn Hour til det formål. (til det er DLNA alt for ung en herre)

Ingen tvivl om at DLNA og Widgets m.m nok skal blive en fed funktion, men det kræver vist lidt mere tid og erfaring fra tv producenternes side. Det er ikke første gang de smider ny teknologi ud inden det fungerer 100%. Husker tydeligt tiden hvor 100 hz først kom frem og det faktisk ødelagde billedet mere end det gavnede.. Folk købte dem troeligt pga specifikationer - sløjt men desværre ganske almindeligt for branchen.
Af iggibuh
jeg har kontaktet hifi klubben i slagelse hvor jeg købte fjernsynet og de kunne også konstatere at deres demostrationsmodel vibrerer i hele bagpanelet når man skruer op...ca lidt over halv styrke, mit gør det så en sjat mere. han venter så stadigvæk tilbagemelding fra samsung for vil sq gerne ha den skiftet ud med en der brummer bare lidt mindre. har måtte skrue helt ned for 100hz og 300hz men så er lydbilledet omvendt Endnu ringere end hvad man bør kunne forlange selv på et tv der er 3 cm dybt.
Af junsas
Hvordan fik du DLNA delen til at streame?? kan ikke få kontakt med mit 7070 fra PC , den melder : kan ikke finde server
Af Steemann
Bare lige af ren nysgerrighed, er der nogle der har forsøgt sig med en almindelig USB wifi dongle i 7070 eller eller er det kun samsungs egen 500/600 kr dyre dongle der virker???