18 maj 2009, 19:05
nu ved jeg ikke hvad den realistiske hastighed på alm trådløs ligger på men hvis det er propertionelt med hastigheden set udfra en fast linie som jeg har på 10mbit så vil jeg slet ikke anbefale dig at prøve den. widget delen vil køre i en uendelighed hehe
Steemann skrev:du har måske været heldig med valget af avi/mpg men dem jeg prøvede og har været omrking en 50 stykker nu der er det ca 30 den kan afspille af dem så er de fleste nogle man ikke kan spole i. eneste det lykkedes mig at spole i var nogle gamle jackass afsnit :/
Med hensyn til afspilning af medie filer så kan jeg ikke lige helt forstå iggibuh's udlæg med at man ikke kan spole i filerne, jeg her ingen problemer med at spole i filer. Har prøvet med avi/mpg og havde ingen problemer med det. Men er enig problematikken omkring lyden "kun" kommer ud i stereo.
Jeg har endnu ikke prøvet de trådløse muligheder så kan desværre ikke give min erfaringer med det.
nu ved jeg ikke hvad den realistiske hastighed på alm trådløs ligger på men hvis det er propertionelt med hastigheden set udfra en fast linie som jeg har på 10mbit så vil jeg slet ikke anbefale dig at prøve den. widget delen vil køre i en uendelighed hehe