Log ind med sociale netværk

01 maj 2009, 15:31

De fleste af indstillingerne i anmeldelsen kan bruges, men det skal dog bemærkes, at 32 og 37 tommer versionen af W5500 har et lidt andet panel end 40-52 tommer versionerne.

04 maj 2009, 18:46

Tak for svarene.... Men billedet var mildt sagt lidt halvskidt  med indstillingerne fra testen. Jeg prøvede så efterfølgende at justere udfra nævnte indstillinger - det blev det desværre ikke bedre af.
  med indstillingerne fra testen. Jeg prøvede så efterfølgende at justere udfra nævnte indstillinger - det blev det desværre ikke bedre af. 
Har nogen opfundet den dybe tallerken, eller er løsningen en kalibrerings DVD.

med indstillingerne fra testen. Jeg prøvede så efterfølgende at justere udfra nævnte indstillinger - det blev det desværre ikke bedre af.
  med indstillingerne fra testen. Jeg prøvede så efterfølgende at justere udfra nævnte indstillinger - det blev det desværre ikke bedre af. Har nogen opfundet den dybe tallerken, eller er løsningen en kalibrerings DVD.
									  21 maj 2009, 12:13

Nils

make skrev:Jeg har også et 46"W5500 og er igang med at rode med indstillingerne. Det ville være rart hvis 46" W5500 også blev testet så vi kunne få afsløret dets kalibreringsindstillinger.Har selv et 40w5500, jeg prøvede også testens kalibrering, den kunne jeg overhoved ikke bruge. det hele ligger i hvor det er opstillet - lys osv. Jeg er fotograf og er rimelig ok til at kalibrere skærme, der er ikke så svært at få det TV til at stå ok....
Nils
									  04 jun 2009, 10:47

Har lige investeret i W5500 i 52", så skulle lige se om man kunne bruge kalibreringsdata fra testen, men de virkede ikke helt, så vil høre om der er nogle som har nogle kalibreringsdata til de størrer versioner, eller evt. kan anbefale en god kalibreringsdvd?

Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto