Hej - beklager forsinkelsen, men jeg kan jo ikke være online hele tiden
Jeg har et viaccess CA modul og et programkort fra YouSee - det spiller helt fint, når du lige indtaster de rette data (en frekvens plus et netværks ID - oplysningerne kan findes på YouSee's hjemmeside eller andre steder på nettet)
En søgning på mit TV gav ca 200 digitale services, og de blev naturligvis som default listet i en "tilfældig" orden (radiokanaler dog for sig selv oppe i 600-numrene mener jeg, det er), men TV'et har naturligvis mulighed for at flytte disse kanaler rundt på de programpladser, du måtte ønske. Jeg ved endnu ikke, om man har mulighed for at editere en enkelt kanal (hvis den af en eller anden årsag skulle blive flyttet - er det overhovedet sktuelt med digitalt signal?), eller om du skal lave en helt ny søgning med efterfølgende sortering af kanalerne igen - jeg har simpelthen ikke haft behovet for det endnu.
EPG'en fungerer også fint, så hvis man ikke gider sortere alle kanalerne, så kan man da bare vælge program direkte fra EPG'en, men den er (vistnok) organiseret i samme (u)orden som dine kanalpladser..
Jeg har haft lånt en PS3 (skal snart have min egen!!) og der har overhovedet ikke været problemer med at få det til at køre med HDMI kabel (99 kr for 3 meter i THansen - tror det var 59 el 69 for 1 meter) - PS3'eren spurgte selv, om den skulle indstille til optimale settings over HDMI og det kørte bare. Jeg har også haft min laptop tilsluttet via HDMI og det fungerer også helt efter planen - jeg skulle lige tweak'e den (laptoppen), så jeg kunne spille en rippet DVD i fuldskærm på TV'et, men det har indtil videre spist, hvad jeg har fodret det med rent signal mæssigt (også en Wii med komponent video signal)
Eneste ankepunkt indtil videre har været DLNA funktionaliteten. Musik fungerer OK - billeder tager for evigt om at loade, og video har jeg ikke fået til at spille overhovedet (altså over DLNA via ethernet - direkte fra USB drev er der ingen problemer) Jeg har sendt Sony Support en mail, men har intet hørt. Som nævnt ovenfor agter jeg at anskaffe mig en PS3, og her fungerer det hele upåklageligt via netværk, men om det evt skyldes, at PS3 kan "nøjes" med en UPnP server, det kan jeg ikke svare på pt. Jeg vil gerne lave en masse test på det, men synes ikke lige, at jeg har tiden til det.
Spørg endelig, hvis du vil vide noget mere specifikt..
/Sten