16 apr 2009, 13:18
Og inde i menuen på TV'et kunne jeg kun et sted at skifte mellem 50 og 100 HZ. Men nu har jeg også kun haft TV'et i 20 timer, så har ikke gennemtestet det endnu, det var vigtigere at få det klar til pokal- og CL bold og de prøver blev bestået med glans. Eneste minus var da Stofa valgte at smide hele byen af TV, radio og Internet, men det var jo ikke TV'ets skyld.
xcardman skrev:lige for at starte en ny tråd, hakker dit nye plasma ved 24p. For så er jeg og min ven som havde et 46g10 hjemme måske ikke de eneste. Vi har godt nok sendt det retur. har skrevet en anden tråd om det.Nej det hakkede ikke da jeg så Wall E, men kunne bare ikke se at 24p blev "aktiveret", kørte det fra laptop DVI-HDMI i TV og kunne kun se der stod 1080i HDMI 3.
havde selv et px80 og det virkede fra dag et, uden man skulle trykke på noget.
Og inde i menuen på TV'et kunne jeg kun et sted at skifte mellem 50 og 100 HZ. Men nu har jeg også kun haft TV'et i 20 timer, så har ikke gennemtestet det endnu, det var vigtigere at få det klar til pokal- og CL bold og de prøver blev bestået med glans. Eneste minus var da Stofa valgte at smide hele byen af TV, radio og Internet, men det var jo ikke TV'ets skyld.