09 apr 2009, 18:45
Hej.
Jeg er helt ny herinde, og håber efter månedes søgen på net og i butikker at en af eksperterne herinde kan guide mig lidt :-)
Jeg er nået frem til at jeg vil have en Panasonic Plasma skærm.
Jeg har kig på den nye G10 skærm og X10 skærm, begge i 42"
Imidlertid har jeg nogle spørgsmål som jeg ikke har kunnet læse mig til 100% herinde og forhandlerne rundt omkring bidrager kun til forvirringen.
1: Skærmen skal bruges som alm. TV. altså alm. udsendelser og DVD film.
2: Skærmen skal placeres sådan at man sidder ca. 350 cm fra skærmen.
3: Jeg har et helt alm. billedrørs TV nu, som den nye skærm skal erstatte.
4: Jeg har p.t. kabel TV.
Mine spørgsmål er derfor.
1: Skal jeg vælge X10 eller G10 modellen, med de ting den skal bruges til?
Jeg vil gerne have så god en skærm så muligt, men ønsker heller ikke at betale for en full HD skærm hvis ikke jeg får nogen umiddelbar effekt af det. Har nemlig med stor interesse læst flatpanels artikler om Hz typer, forskelle på HD ready og Fuld HD i forhold til placering foran skærmen osv.
Håber meget i kan hjælpe.
Bedste hilsner
Henrik
Jeg er helt ny herinde, og håber efter månedes søgen på net og i butikker at en af eksperterne herinde kan guide mig lidt :-)
Jeg er nået frem til at jeg vil have en Panasonic Plasma skærm.
Jeg har kig på den nye G10 skærm og X10 skærm, begge i 42"
Imidlertid har jeg nogle spørgsmål som jeg ikke har kunnet læse mig til 100% herinde og forhandlerne rundt omkring bidrager kun til forvirringen.
1: Skærmen skal bruges som alm. TV. altså alm. udsendelser og DVD film.
2: Skærmen skal placeres sådan at man sidder ca. 350 cm fra skærmen.
3: Jeg har et helt alm. billedrørs TV nu, som den nye skærm skal erstatte.
4: Jeg har p.t. kabel TV.
Mine spørgsmål er derfor.
1: Skal jeg vælge X10 eller G10 modellen, med de ting den skal bruges til?
Jeg vil gerne have så god en skærm så muligt, men ønsker heller ikke at betale for en full HD skærm hvis ikke jeg får nogen umiddelbar effekt af det. Har nemlig med stor interesse læst flatpanels artikler om Hz typer, forskelle på HD ready og Fuld HD i forhold til placering foran skærmen osv.
Håber meget i kan hjælpe.
Bedste hilsner
Henrik