06 apr 2009, 14:41
#59620
Jeg købte fornylig et Panasonic TX-P42G10 og et VIACCESS CA-modul som skulle passe til mit yousee kabel tv.
Efter at have brugt det i et par uger, er jeg ved at være godt træt af at kanalerne "falder ud" og kommer igen.
Jeg ringede derfor til Yousee support som fortalte at de ikke yder nogen support på panasonic TV m.m. De gav mig istedet nummeret til Panasonic support som jeg så ringede til, de bad mig oplyse modelnummeret på mit CA-modul da de har en liste med godkendte moduler, som pt ikke er tilgængelig på noget internet site endnu.
Når jeg kommer hjem i eftermiddag vil jeg checke det og ringe til panasonic support igen.
Er der andre her som har lignende erfaringer ? altså kan man være uheldig at købe et ca-modul som kun virker 90% ?
Efter at have brugt det i et par uger, er jeg ved at være godt træt af at kanalerne "falder ud" og kommer igen.
Jeg ringede derfor til Yousee support som fortalte at de ikke yder nogen support på panasonic TV m.m. De gav mig istedet nummeret til Panasonic support som jeg så ringede til, de bad mig oplyse modelnummeret på mit CA-modul da de har en liste med godkendte moduler, som pt ikke er tilgængelig på noget internet site endnu.
Når jeg kommer hjem i eftermiddag vil jeg checke det og ringe til panasonic support igen.
Er der andre her som har lignende erfaringer ? altså kan man være uheldig at købe et ca-modul som kun virker 90% ?
