24 mar 2009, 21:55

Spørgsmålet er selvfølgelig om V10 er værd at vente på. De skriver "THX & Digital Cinema Colour" og det lyder godt, men betyder det så et bedre billede (bedre shadow detail end G10)?
Prisen på omkring 5000 kr mere for V10 er også værd at tage med. Hvad ligger der i de prisstigninger der bliver talt om?

Marqzen skrev:Det glæder migakbristow skrev:Tak for en god og dybdegående anmeldelse.V10 kommer også i en 42'' udgave, modsat Z1 serien som starter ved 46''
Som førstegangskøber af fladskærms-tv er jeg dog stadig lidt i tvivl om jeg skal hoppe på G10 eller hellere vente lidt.
V10 kommer til maj. Det er dog en anden prisklasse og det starter ved 50" (det er stort - lidt for stort). Kommer der noget andet omkring 42" der er værd at vente på?
Hvis man sammenligner 42G10 med Samsung LE-40A866 eller Sony 40X4500 er det så bedre, når jeg mest skal bruge det til hjemmebiograf?
Spørgsmålet er selvfølgelig om V10 er værd at vente på. De skriver "THX & Digital Cinema Colour" og det lyder godt, men betyder det så et bedre billede (bedre shadow detail end G10)?
Prisen på omkring 5000 kr mere for V10 er også værd at tage med. Hvad ligger der i de prisstigninger der bliver talt om?