17 mar 2009, 20:39
Hej Venner Jeg har brug for jeres hjælp - for godt en måned siden fik jeg leveret et stk. 5090h som desværre var transportskadet i form af en bule i siden at tvét. Det skulle selvfølgelig tilbage til Sverige dette har tage næste en måned. De fik det retur i fredags og skrev så at de ville kunne levere et nyt i maj måned. Alt dette har gjort mig en smugle nervøs da jeg havde lavet en bank overførsel og oplevede pludseligt at der gik meget lang tid før jeg fik svar på min mails omkring hvad der skete. Nogle gange svarede de slet ikke fra Fyndsborsen. Jeg er nu meget i tvivl om jeg skal annullere orden da der nu er leveringstid på cirka 8 uger. Jeg har det ikke godt med at have så mange penge liggende i et internet firma som ligger i Sverige. Jeg kunne også annullere ordren og lægge en ny ind som jeg betalte omkring leveringstiden, men så risiker jeg at tabe en del på kursen. Det værst tænkelige ville jo være hvis firmaet gik konkurs i mellemtiden. Krisen kradser jo også i Sverige. Er der nogen af jer der har et godt råd eller nogle gode erfaringer at dele ud af.