Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af henr1399
Hej Venner Jeg har brug for jeres hjælp - for godt en måned siden fik jeg leveret et stk. 5090h som desværre var transportskadet i form af en bule i siden at tvét. Det skulle selvfølgelig tilbage til Sverige dette har tage næste en måned. De fik det retur i fredags og skrev så at de ville kunne levere et nyt i maj måned. Alt dette har gjort mig en smugle nervøs da jeg havde lavet en bank overførsel og oplevede pludseligt at der gik meget lang tid før jeg fik svar på min mails omkring hvad der skete. Nogle gange svarede de slet ikke fra Fyndsborsen. Jeg er nu meget i tvivl om jeg skal annullere orden da der nu er leveringstid på cirka 8 uger. Jeg har det ikke godt med at have så mange penge liggende i et internet firma som ligger i Sverige. Jeg kunne også annullere ordren og lægge en ny ind som jeg betalte omkring leveringstiden, men så risiker jeg at tabe en del på kursen. Det værst tænkelige ville jo være hvis firmaet gik konkurs i mellemtiden. Krisen kradser jo også i Sverige. Er der nogen af jer der har et godt råd eller nogle gode erfaringer at dele ud af.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg ville annullere købet. Som du selv siger, så er 8 uger meget lang tid. Var der ikke PDP+ garanti på de skærme I modtog fra fyndborsen?
Af lennon
Alle snakker om de ca 8 ugers leveringstid, - så den er i hvert fald god nok . Fordelen for dig kunne netop være hvis den Svenske krone i mellemtiden stiger til feks 0.75 eller endnu mere . . .
Af henr1399
lennon skrev:Alle snakker om de ca 8 ugers leveringstid, - så den er i hvert fald god nok . Fordelen for dig kunne netop være hvis den Svenske krone i mellemtiden stiger til feks 0.75 eller endnu mere . . .
Tak for dit svar og du har fat i en god poiente - men jeg har annulleret ordren her til morgen og køber det i stedet i DK. Jeg kan ikke bære tanke om at skulle gå noget galt igen. Den måned hvor der stort set intet sket mens jeg ventet på svar fra Sverige var ikke en særlig fed oplevelse.
Af penther
snakkede faktisk med en forhandler i se, og de havde hørt rygter om pioneer lader prisen stige på tv produkter 20-25% grundet den store interesse og kort løbe tid. :(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den er god nok. Priserne stiger pr. 1. april, men ikke pga. den store efterspørgsel. Det skyldes kursudviklingen verden over.
Af popme
Tror i også priserne stiger i dk ? :(